سند عملیاتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید سند اجرایی و عملیاتی تدوین شود‌. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تأکید بر اینکه سندهای اجرایی و عملیاتی قابل قبول هستند و به وسیله این‌ها، […]


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید سند اجرایی و عملیاتی تدوین شود‌.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تأکید بر اینکه سندهای اجرایی و عملیاتی قابل قبول هستند و به وسیله این‌ها، ریشه مشکلات شناسایی و حل آنها به راحتی انجام می‌شود، بیان کرد: موضوعات و آسیب‌های شهرستان باید دسته‌بندی شوند و برای هر موضوع تا پیدایش راه حل اجرایی و عملیاتی، باید سند یک ساله‌ای تدوین شود.

محسن روحی افزود: یکی از موضوعات چالش برانگیز رفسنجان نبود پیست موتورسواری است که باید اساس هیجانش ساماندهی شود، باید سندی یک ساله تدوین و بسترهای امنیتی، اورژانس، حمایت‌های شهرداری، فرمانداری، ورزش و جوانان و غیره در آن دیده شود تا جوانان علاقه‌مند به این ورزش بتوانند استفاده کنند.

وی بیان کرد: مسئولان باید به‌دنبال سند اجرایی و عملیاتی باشند تا با کشف راهکارهای موثر بتوان آسیب‌های جامعه را کاهش داد.

وی به موضوع جوانی جمعیت و اینکه کشور به سمت پیرشدن می‌رود نیز اشاره و اظهار کرد: فرزندآوری و دغدغه کاهش رشد طلاق، کاهش سقط جنین و ترویج ازدواج آسان و به موقع باید در دستور کار باشد تا بتوان به جمعیتی جوان در آینده رسید.

روحی خاطرنشان کرد: در کشورمان بیش از ۳ میلیون نفر جوان مجرد وجود دارد باید زمینه را برای ازدواج آسان قشر جوان فراهم کرد.

وی گفت: می‌توان طرح‌ها را در شورای فرهنگ عمومی دنبال کرد و به نتیجه مطلوب رسید البته این متایج مطلوب و اثر بخش را می‌توان در سایر شهرستان‌های استان الگوسازی کرد و مشارکت‌های مردمی هم در اجرای طرح‌ها مهم و مفید است.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





سند عملیاتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین شود

منبع: فــارس
? سند عملیاتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین شود