سند اقامه نماز استان کرمان رونمایی شد

کرمان- در نهمین اجلاس استانی نماز از سند ۵ ساله اقامه نماز استان رونمایی و ۱۹ دستگاه برتر در اقامه نماز تقدیر شدند. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نهمین اجلاس استانی نماز با شعار “نماز و نسل نو” و با تمرکز بر نقش مدرسه، دانشگاه و مسجد، سه‌شنبه ۷ […]

کرمان- در نهمین اجلاس استانی نماز از سند ۵ ساله اقامه نماز استان رونمایی و ۱۹ دستگاه برتر در اقامه نماز تقدیر شدند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نهمین اجلاس استانی نماز با شعار “نماز و نسل نو” و با تمرکز بر نقش مدرسه، دانشگاه و مسجد، سه‌شنبه ۷ آذر ماه در سالن همایش‌های استانداری کرمان برگزار و ضمن رونمایی سند ۵ ساله اقامه نماز استان، از ۱۹ دستگاه برتر در اقامه نماز تقدیر شدند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این اجلاس گفت: مهمترین امر و دستور الهی نماز است و مهمترین وظیفه ما در حوزه مدیریتی، کمک به اقامه نماز است.

وی به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات ستاد اقامه نماز استان اشاره داشت و بیان کرد: جشنواره فرهنگی و هنری نماز، حوزه‌ها و گروه‌های مختلفی را در برگرفته و آثار متعدد هنری تولید می‌شود.

استاندار کرمان افزود: طرح پژوهشی توسط جهاد دانشگاهی در حوزه وضعیت موجود اقامه نماز و ضعف‌ها و کمبودها در این زمینه انجام و در همین رابطه سند ۵ ساله اقامه نماز استان تدوین شده است.

فداکار ابراز داشت: سند اقامه نماز استان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهیه و به تصویب ستاد اقامه نماز استان رسیده است که در آن برای هر دستگاه شرح وظایفی قرار داده شده و هر ماه نیز دستگاه‌ها باید گزارش عملیاتی از روند اجرای آن ارائه دهند.

کد خبر ۵۹۵۲۷۲۱




سند اقامه نماز استان کرمان رونمایی شد

منبع: مــهر
? سند اقامه نماز استان کرمان رونمایی شد