سمینار آموزشی بازی های فکری ویژه مربیان تربیت بدنی

به همت هیات ورزش های همگانی سمینار آموزشی بازی های فکری در سالن اجتماعات کانون اندیشه ویژه مربیان تربیت بدنی برگزار شد. دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب دبیران و آموزگاران از این کارگاه آموزشی اظهار داشت: هیات ورزش های همگانی استان کرمان در برگزاری دوره های آموزشی […]

به همت هیات ورزش های همگانی سمینار آموزشی بازی های فکری در سالن اجتماعات کانون اندیشه ویژه مربیان تربیت بدنی برگزار شد.

دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب دبیران و آموزگاران از این کارگاه آموزشی اظهار داشت: هیات ورزش های همگانی استان کرمان در برگزاری دوره های آموزشی مصصم است و برنامه دارد رشته های زیر مجموعه هیات که نیاز مبرم جامعه امروز ما است به آحاد مردم معرفی شوند.

حمید شیردل با اشاره به اینکه انجمن بازی های فکری جزو کمیته های مهم و اساسی هیات همگانی است؛ بیان داشت: هدف داریم فرهنگ سازی کنیم و حوزه بازی های فکری را به مردم بشناسانیم و رشته های این انجمن را توسعه دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: این‌کارگاه آموزشی پیش نیاز دوره مربیگری بازی های فکری می باشد و در کنار اهداف فرهنگ سازی بازی های فکری تربیت مربی برای بازی های فکری را نیز دنبال می کنیم.

 

 

شیردل گفت: با توجه به تبدیل کافه بازی ها به باشگاه های بازی های فکری که متقاضان آن‌نیز زیاد شده ؛ تربیت مربیان بازی های فکری ورزشی ضرورت و اهمیت ولایی برخوردار است.

مقصودی مسئول کمیته بازی های فکری در این سمینار آموزشی که مدرس آن نیز خودش بود؛ بیان داشت: برگزاری دوره های آموزشی انجمن های بازی های فکری بسیار ضروری می باشد که کارگاه های فکری می تواند کمک شایانی برای توسعه و ترویج این رشته ورزشی فکری باشد.

وی با بیان اینکه جای بازی های فکری در مدارس خالی می باشد؛ برنامه ریزی کردیم تا آموزگاران و دبیران تربیت بدنی مدارس در این دوره شرکت کنند که بتوانند در مدارس از این رشته های فکری ورزشی استفاده کنند.

مقصودی اظهار امیدواری کرد: این کارگاه و یک دوره آموزشی دیگر پیش نیاز دوره مربیگری بازی های فکری ورزشی می باشد و ما سعی داریم فرهنگیان به عنوان مربی جامعه بزرگ دانش آموزی را تحت آموزش قرار دهند تا ماهیچه مغز دانش آموزان نیز تقویت شود.




سمینار آموزشی بازی های فکری ویژه مربیان تربیت بدنی

منبع:یـزدان کـرمان
? سمینار آموزشی بازی های فکری ویژه مربیان تربیت بدنی