سقوط آزاد به سبک ژیمناستیک با دبیر بدون ابلاغ، مدیر پرمشغله و وعده های بی سرانجام وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار گروه ورزش فت فتو، فدراسیون ژیمناستیک فعلا یکی از بی‌ثبات‌ترین فدراسیون‌های ورزش ایران است، در حالی که چندی پیش مسئولان رده بالای ورزش کشور از جمله وزیر ورزش و صالحی امیری رئیس سابق کمیته ملی المپیک در سفر به لوزان به مسئولان فدراسیون جهانی ژیمناستیک اطمینان خاطر دادند تا وضعیت این فدراسیون […]

سقوط آزاد به سبک ژیمناستیک با دبیر بدون ابلاغ، مدیر پرمشغله و وعده های بی سرانجام وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار گروه ورزش فت فتو، فدراسیون ژیمناستیک فعلا یکی از بی‌ثبات‌ترین فدراسیون‌های ورزش ایران است، در حالی که چندی پیش مسئولان رده بالای ورزش کشور از جمله وزیر ورزش و صالحی امیری رئیس سابق کمیته ملی المپیک در سفر به لوزان به مسئولان فدراسیون جهانی ژیمناستیک اطمینان خاطر دادند تا وضعیت این فدراسیون را به زودی تعیین تکلیف کنند، اما تا به امروز نه تنها وضعیت فدراسیون سرو سامان نگرفت بلکه روز به روز هم با چالش جدیدتری مواجه شد.

دبیر فدراسیون؛ چالش جدید ژیمناستیک!

جدیدترین چالش پیش‌روی فدراسیون ژیمناستیک بحث بازگشت محسن سلیمانی دبیر فدراسیون است که با توجه به شناختی که فدراسیون جهانی از او دارد، می‌تواند به عنوان دبیر، مجمع انتخابات را هر چه سریع‌تر برگزار کند. سلیمانی در دوران سرپرستی احمدی و زهره مرزوقی در فدراسیون حضور نداشت و مرزوقی هم در دوران کوتاه سرپرستی خود حکم بازگشت به کار سلیمانی را امضا نکرد تا وزارت ورزش هم در تاریخ ۳۰ شهریورماه، عابد حق‌دادی را به‌عنوان سرپرست انتخاب کند.

ابلاغیه‌ روی هوا!

البته پیش از این در تاریخ ۲۷ شهریورماه جلسه‌ای با حضور پولادگر، آرش فرهادیان، علی رغبتی و سلیمانی برگزار شد و در آن جلسه سلیمانی به‌عنوان دبیر مجمع قرار بود به ژیمناستیک کمک کند تا هر چه زودتر شرایط بلاتکلیف این فدراسیون به پایان برسد. اما حالا با گذشت ۲۰ روز، او نه تنها به فدراسیون بازنگشته بلکه هنوز ابلاغیه‌ای هم برای او صادر نشده است.

این در حالی است که مسابقات قهرمانی جهان پیش‌رواست و احمد کهنی به‌عنوان تنها نماینده ایران در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد؛ علاوه بر این سه مسابقه کسب سهمیه المپیک هم پیش‌رو است که از حالا باید ثبت‌نام اولیه برای حضور در این رقابت‌ها انجام شود، اما علی‌رغم پیگیری‌ها این موضوع هم بلاتکلیف مانده است.

مدیر پرمشغله و دبیر بی‌ابلاغ؛ حال و روز ژیمناستیک ایران

مشخص نیست وزارت ورزش چه زمانی تصمیم دارد به بلاتکلیفی ژیمناستیک پایان دهد و آیا این فدراسیون می‌تواند به روز‌های باثبات برسد. نکته جالب توجه اینکه هم‌اکنون وزارت ورزش و جوانان عابد حق‌دادی را به‌عنوان سرپرست برای این فدراسیون انتخاب کرده که او همزمان مدیرکل ورزش استان مرکزی را هم برعهده دارد و خیلی نمی‌تواند مسائل مربوط به ژیمناستیک را پیگیری کند. حالا  مشخص نیست چرا در روزهای بلاتکلیفی فدراسیون ژیمناستیک وزارت چنین گزینه‌ای را انتخاب کرده است، یا اینکه چرا وزارت ورزش ابلاغیه سرپرست فدراسیون ژیمناستیک را صادر نمی‌کند تا حداقل ثبت‌نام اولیه برای حضور در مسابقات مختلف پیگیری و از همه مهمتر مجمع ژیمناستیک  هر چه سریعتر برگزار شود.

وعده های بی سرانجام وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات

مگر در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون اسکی، پولادگر از بازگشت سلیمانی و برگزاری انتخابات ژیمناستیک صحبت نکرده بود اما به یک باره چه شده که وزارت ورزش در این زمینه منفعل عمل کرده و با این انفعال فدراسیون ژیمناستیک هم روزهای بلاتکلیفی را سپری می‌کند.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

انتهای پیام/




سقوط آزاد به سبک ژیمناستیک با دبیر بدون ابلاغ، مدیر پرمشغله و وعده های بی سرانجام وزارت ورزش

منبع:آنـــا
? سقوط آزاد به سبک ژیمناستیک با دبیر بدون ابلاغ، مدیر پرمشغله و وعده های بی سرانجام وزارت ورزش