سفر استانی به کرمان خواهم داشت

رئیس جمهور هنگام ترک مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: سفر استانی به کرمان خواهم داشت. به گزارش فت فتو؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی غروب یکم بهمن‌ماه در پایان سفر نیم روزه خود به مناطق سیلزده جنوب کرمان در فرودگاه جیرفت از مسئولان استان برای کاهش مشکلات مردم سیلزده قدردانی کرد.   وی از حضور […]

رئیس جمهور هنگام ترک مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: سفر استانی به کرمان خواهم داشت.

به گزارش فت فتو؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی غروب یکم بهمن‌ماه در پایان سفر نیم روزه خود به مناطق سیلزده جنوب کرمان در فرودگاه جیرفت از مسئولان استان برای کاهش مشکلات مردم سیلزده قدردانی کرد.  

وی از حضور و امدادرسانی نیروهای مسلح در کنار دولت در زمان بحران و کمک به مردم قدردانی کرد و گفت: از استاندار و فرمانداران استان کرمان تشکر می کنم که از همان لحظات اولیه دو سیل اخیر مسائل مردم را پیگیری کردند.

رئیس جمهور، امدادرسانی در زمان بحران را در اولویت اقدامات دانست و بیان کرد: امدادرسانی در حوادث اخیر استان کرمان به خوبی انجام شده و همواره باید اقدامات پیشگیرانه در راستای دفع خطرات صورت گیرد.

وی عنوان کرد: احداث سیل‌بندها برای حفظ وضعیت کشاورزی مردم و شهرهایی که در این مسیر قرار دارد، الزامی است.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: رفع آبگرفتگی و تخلیه گل و لای از منازل آغاز شده و طی ده روز آینده لوازم خانگی که در سیل دچار خسارت شده اند تهیه شود، آمار احشام تلف شده در سیل نیز مشخص شده و خسارات وارد به دامداران جبران می شود.

وی آبخیزداری و آبخوان‌داری را از اقدامات میان مدت دانست و اظهار کرد: تکمیل سیل‌بند جیرفت یک کار طولانی مدت است، اما حتما باید این منطقه از خطر سیلاب حفظ شود و بدانید که بارندگی‌های با حجم بالا اتفاق خواهد افتاد.

رئیس جمهور تصریح کرد: معاون اول رئیس جمهور نیز به مناطق سیل زده سفر کردند و پیگیر وضعیت مردم بودند و مصوبات خوبی در آن سفر داشتند.

وی با اشاره به سفر وزیر کشور و با تاکید بر اینکه باید دولتمردان در حوادث مختلف در کنار مردم باشند اظهار داشت: هر مشکلی را با مشارکت مردم می‌توان حل کرد و بدانید این سفر بنده سفر استانی نیست و سفر استانی به کرمان خواهم داشت.

آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: قصد داشتم به برخی مناطق سیل زده سر بزنم، اما به دلیل مسائل جوی و با توجه به نظر کارشناسان به آینده موکول شد و در سفر استانی به این مناطق انجام خواهد شد.

انتهای پیام




سفر استانی به کرمان خواهم داشت

منبع: بــرنا
?
سفر استانی به کرمان خواهم داشت