سفره‌های احسان و ضیافت عشق و ایثار در مناطق سیل‌زده کرمان

مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در مدت سه روزی که در مناطق زرند و کوهبنان حضور داشتیم اقلام امدادی شامل بسته معیشتی، آب معدنی، کنسرو، تن‌ماهی و غیره بین مردم سیل‌زده توزیع شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، چند روزی از سیل در مناطق کوهبنان و زرند […]


مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در مدت سه روزی که در مناطق زرند و کوهبنان حضور داشتیم اقلام امدادی شامل بسته معیشتی، آب معدنی، کنسرو، تن‌ماهی و غیره بین مردم سیل‌زده توزیع شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، چند روزی از سیل در مناطق کوهبنان و زرند می‌گذرد، اما مردم این مناطق تنها نبودند، از همان دقایق اولیه که سیل آنجا را فراگرفت و مردم را در مشقت و سختی انداخت، مومنان مهربان و جهادی‌های همیشه در صحنه، وارد میدان شدند تا در جهت بهبود وضعیت و رفع آلام مردم منطقه فعالیت کنند.

رسیدگی به بهداشت و کمک در زمینه شست‌وشوی وسایل و تمیز کردن منازل از یک طرف و توجه به مردم در زمینه تغذیه و بهداشتِ خوراک از طرف دیگر مورد توجه قرار گرفت و ساز و کار را پیش برد.

یکی از مراکز فعال، قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بود که مدیر آن در گفت‌وگو با نذیر کرمان در کرمان از حضور در مناطق سیل‌زده کوهبنان و زرند سخن به میان آورد و اظهار داشت: در این سه روز که حضور داشتیم کارهای خوبی انجام دادیم که رسیدگی به وضعیت بهداشتی و تغذیه مردم سیل‌زده مهمترین آنها بوده است.

حجت معین‌الدینی اضافه کرد: اقلام امدادی نیز شامل غذای گرم، بسته معیشتی، آب معدنی، کنسرو، تن‌ماهی و غیره نیز توزیع شد.

عشق و از خودگذشتگی

این گروه‌های جهادی و نیکوکار همان دستان خداوند هستند که به یاری نیازمندان می‌شتابند، برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





سفره‌های احسان و ضیافت عشق و ایثار در مناطق سیل‌زده کرمان

منبع: فــارس
? سفره‌های احسان و ضیافت عشق و ایثار در مناطق سیل‌زده کرمان