«سعید شعرباف» شهردار کرمان شد/سخنگوی شورا: تعصبی روی گزینه بومی و غیربومی نبود

سخنگوی شورای شهر کرمان گفت: بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی و در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم و با رأی نزدیک دو گزینه نهایی، سعید شعرباف تبریزی به عنوان شهردار کرمان انتخاب شد. محمدرضا کمساری در گفت‌گو با فت فتو در کرمان در ارتباط با معرفی شهردار کرمان اظهار داشت: امروز نشست غیرعلنی […]


سخنگوی شورای شهر کرمان گفت: بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی و در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم و با رأی نزدیک دو گزینه نهایی، سعید شعرباف تبریزی به عنوان شهردار کرمان انتخاب شد.

محمدرضا کمساری در گفت‌گو با فت فتو در کرمان در ارتباط با معرفی شهردار کرمان اظهار داشت: امروز نشست غیرعلنی شورای شهر کرمان برگزار و بعد از جمع‌بندی که توسط اعضا صورت گرفت و به صورت مجازی با دو گزینه ارتباط تصویری داشتند و نقطه نظرات آنها شنیده شد، نهایتا رأی‌گیری برگزار و سعید شعرباف تبریزی به عنوان شهردار معرفی خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کرمان با بیان اینکه جزئیات رأی‌گیری در نشست روز دوشنبه شورای شهر تشریح می‌شود، عنوان کرد: مسئله شورای شهر انتخاب بومی یا غیر بومی بودن شهردار نبود بلکه این بود که مسائل و مشکلات شهر با یک برنامه خوب، مدون و قابل اجرا برطرف شود که در این فضا بین آقایان پوراسماعیلی و شعرباف به عنوان دو گزینه که برای تصدی شهرداری کرمان مطرح بود در رأی‌گیری نیز رأی بسیار نزدیکی صورت گرفت و این نشان‌دهنده این است که تعصبی روی گزینه بومی و غیر بومی نبود.

وی با بیان اینکه بنا هست اگر آقای پوراسماعیلی تمایل داشته باشد از تجارب و شناخت بسیار بالای ایشان در برنامه‌های پیش روی شهرداری استفاده شود، تصریح کرد: شورای شهر کرمان تقریبا حدود ۴۰ روز است به صورت غیررسمی و ۲۰ روز به صورت رسمی کار خود را شروع کرده و از بین ۱۲۶ گزینه و برگزاری بالای ۸۰ جلسه به صرت دقیق موارد را بررسی کرده است.

کمساری خاطرنشان کرد: گزینه‌های خیلی خوبی برای شهرداری مطرح بودند که برخی شرایط آیین نامه‌ای را نداشتند و برخی به تناسب با پیشنهادهایی که در استان‌های دیگر داشتند، نپذیرفتند و در نهایت بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی و در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم و با رای نزدیک دو گزینه، سعید شعرباف به عنوان شهردار انتخاب شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





«سعید شعرباف» شهردار کرمان شد/سخنگوی شورا: تعصبی روی گزینه بومی و غیربومی نبود

منبع:فــارس
? «سعید شعرباف» شهردار کرمان شد/سخنگوی شورا: تعصبی روی گزینه بومی و غیربومی نبود