سعه صدر و مردمداری ، اولویت کارمندان

چهارم شهريور روز كارمند ، هر سال فرصتی است براي قدرداني از این قشر زحمت كش که خدمت صادقانه و بدون توقع را وظیفه می دانند.  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان چهارم شهریور به پاس خدمات دلسوزانه و نقش موثر کارمندان در توسعه ، تعالی و شکوفایی کشور، روز کارمند نامگذاری شده […]

چهارم شهريور روز كارمند ، هر سال فرصتی است براي قدرداني از این قشر زحمت كش که خدمت صادقانه و بدون توقع را وظیفه می دانند.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان چهارم شهریور به پاس خدمات دلسوزانه و نقش موثر کارمندان در توسعه ، تعالی و شکوفایی کشور، روز کارمند نامگذاری شده و  فرصتی  ارزشمند  برای تجليل ازانسان هاي شايسته ای است كه هدفشان خدمت به مرم و كسب رضاي پروردگار و گشايش گره هاي زندگي انسان ها، رفع مشكلات و ايجاد آرامش در جامعه است.

بدون شك اطلاق نام روز كارمند در هفته دولت كه به مناسبت شهادت دو تن از صديق ترين ياران انقلاب هر سال گرامي داشته مي شود وظيفه اي را گوشزد مي كند كه بايد از دريچه آن به چنين شغلي نگاه كرد؛ وظيفه خدمت صادقانه و بدون توقع.

 کارمندان همیشه به ویژه در دوران درگیری جامعه با کرونا ، کارمندان هم با تلاش مجاهدانه و فداکاری دلسوزانه ،سعه صدر ، تکریم ارباب رجوع در  حوزه های مختلف عمرانی، آموزشی، خدماتی و درمانی به ویژه در مناطق محروم  خدمت رسانی می کنند.
 
 
دانلود

کد ویدیو




سعه صدر و مردمداری ، اولویت کارمندان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? سعه صدر و مردمداری ، اولویت کارمندان