سرمربی هورسان: می‌توانستیم شرایط را عوض کنیم/ خطای سرویس‌های ما زیاد بود

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر بعد از باخت تیمش مقابل فولاد سیرجان گفت: در دست چهارم می‌توانستیم شرایط را عوض کنیم، متاسفانه امروز خطای سرویس‌هایمان زیاد بود و نتوانستیم روز همیشگی‌مان را در سرویس نشان دهیم.  به گزارش فت فتو از سیرجان، رحمان محمدی سرمربی تیم هورسان رامسر که امروز تیمش در سیرجان بازی را […]


سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر بعد از باخت تیمش مقابل فولاد سیرجان گفت: در دست چهارم می‌توانستیم شرایط را عوض کنیم، متاسفانه امروز خطای سرویس‌هایمان زیاد بود و نتوانستیم روز همیشگی‌مان را در سرویس نشان دهیم.

 به گزارش فت فتو از سیرجان، رحمان محمدی سرمربی تیم هورسان رامسر که امروز تیمش در سیرجان بازی را به تیم فولاد این شهر با نتیجه ۳ بر ۱ واگذار کرد بعد از بازی گفت: بازی امروز بازی خوبی بود ما در دو دست اول در زمین خوب نبودیم و بعد از دست دوم به بازی برگشتیم و والیبال خوبی در زمین به نمایش گذاشتیم اما به‌نظرم کافی نبود.

 وی ادامه داد: در دست چهارم می‌توانستیم شرایط را عوض کنیم، متاسفانه امروز خطای سرویس‌هایمان زیاد بود و نتوانستیم روز همیشگی‌مان را در سرویس نشان دهیم اما جا دارد که یک خدا قوت به بازیکنانم بگویم.

سرمربی هورسان در مورد شرایط تیمش برای رسیدن به پلی آف افزود: ما ۳ بازی دیگر در خانه داریم که امیدوارم بتوانیم امتیاز لازم را به‌دست بیاوریم و جایگاه خودمان و شرایط مان را برای پلی آف حفظ کنیم و با توجه به بازی‌های آینده خودمان را برای مرحله پلی آف آماده کنیم.

محمدی در رابطه با بازی آینده تیمش برابر پیکان اظهار کرد: بعد از ۲ مسابقه‌ای که در بیرون از خانه داشتیم، به رامسر برمی‌گردیم و آماده مبارزه با تیم پیکان می‌شویم. تیم پیکان تیم بسیار خوبی است و در جدول جایگاه خوبی دارد.

 وی افزود: ما می‌توانیم برابر پیکان و در مقابل هواداران‌مان والیبال خوبی به نمایش بگذاریم ما در خانه خودمان بازی می‌کنیم و‌ امیدوارم بتوانیم چیزی که تا به امروز به نمایش گذاشتیم و آن والیبالی که هورسان از خودش به نمایش گذاشته را بتوانیم در رامسر به نمایش بگذاریم و بتوانیم پیروز این مسابقه باشیم و دل هواداران هورسان را شاد کنیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





سرمربی هورسان: می‌توانستیم شرایط را عوض کنیم/ خطای سرویس‌های ما زیاد بود

منبع: فــارس
? سرمربی هورسان: می‌توانستیم شرایط را عوض کنیم/ خطای سرویس‌های ما زیاد بود