سرمایه‌گذاری ٤٥٠ میلیارد‌ تومانی در زیرساخت‌های گردشگری بافت

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت گفت: دو مجتمع گردشگری با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی در شهرستان بافت به زودی به اتمام می‌رسد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه‌آرمان»؛به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، علی نجفی‌نژاد اظهار کرد: این دو مجتمع که به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند […]

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت گفت: دو مجتمع گردشگری با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی در شهرستان بافت به زودی به اتمام می‌رسد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه‌آرمان»؛به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، علی نجفی‌نژاد اظهار کرد: این دو مجتمع که به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند ۷۰ نفر را مشغول به کار می‌کنند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت با اشاره به اینکه این شهرستان در طول تابستان میزبان گردشگران زیادی از استان‌های هم‌جوار است. 

وی افزود: این شهرستان دارای مناطق بکر گردشگری و آثار تاریخی منحصربه‌فردی است که می‌تواند هر گردشگری را به‌سوی خود جذب کند.

علی نجفی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان بافت سرمایه‌گذاری‌های خوبی در زمینه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در حال اجرا انجام است.

انتهای پیام/م




سرمایه‌گذاری ٤٥٠ میلیارد‌ تومانی در زیرساخت‌های گردشگری بافت

منبع:آرمـان
? سرمایه‌گذاری ٤٥٠ میلیارد‌ تومانی در زیرساخت‌های گردشگری بافت