سرمایه‌گذاران باید به یکی از بازوان رونق اقتصادی استان کرمان تبدیل شوند

فت فتو/کرمان نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مانع زدایی از سرمایه گذاری و موانع راه سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: می طلبد برنامه ریزی در این زمینه داشته باشیم تا سرمایه گذاران یکی از بازوان رونق اقتصادی استان شوند. عفت شریعتی ظهر امروز ۲۸ آبان ماه در جلسه […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مانع زدایی از سرمایه گذاری و موانع راه سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: می طلبد برنامه ریزی در این زمینه داشته باشیم تا سرمایه گذاران یکی از بازوان رونق اقتصادی استان شوند.

عفت شریعتی ظهر امروز ۲۸ آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: باید در اجرای مصوبات سفر وزیر اقتصاد و دارایی سرعت بخشیده شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت با اشاره به سرمازدگی و سایر خسارات طبیعی وارده به بخش کشاورزی گفت: باید فورا مسائل بانکی مردم سامان داده شود به گونه ای که در سال آینده تحولی در بخش کشاورزی مخصوصا پسته در استان رقم خورد.

او بر لزوم مانع زدایی از سرمایه گذاری و موانع راه سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: می طلبد برنامه ریزی در این زمینه داشته باشیم تا سرمایه گذاران به یکی از بازوان رونق اقتصادی استان تبدیل شوند.

شریعتی بیان کرد: منطقه کوهبنان تنها در گیر و دار اکتشاف و مزایده معدنی بوده و کار عملیاتی انجام نشده و مصوبات شورای معادن در این خطه باید اجرایی شوند.

به گفته او، مساله بازگشت ۱۵ درصدی حقوق دولتی معادن به مناطق مربوطه فقط عنوان می شود. آیا مردمی که در جوار معادن و این کارخانجات هستند، از توسعه اقتصادی و فرهنگی و … برخوردار هستند؟. مردم این مناطق هنوز آثاری در این مورد مشاهده نکرده اند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که امیدواریم این جلسات خروجی داشته باشد، تصریح کرد: باید برنامه ریزی موثری در جهت رشد تولید و اشتغال استان صورت گیرد.

انتهای پیام




سرمایه‌گذاران باید به یکی از بازوان رونق اقتصادی استان کرمان تبدیل شوند

منبع: ایـسنا
? سرمایه‌گذاران باید به یکی از بازوان رونق اقتصادی استان کرمان تبدیل شوند