سرقت باعث قطع برق قسمتی از شهر رفسنجان شد

رفسنجان – مدیر امور برق رفسنجان علت قطع برق در یکی از مناطق شهر رفسنجان را سرقت کابل‌های برق در یکی از پست‌های توزیع اعلام کرد. محمد رضا یوسفی در گفتگو با مهر اظهار کرد: امروز صبح یک سارق با ورود به پست زمینی برق و بریدن کابل باعث آتش گرفتن و سوختن تجهیزات داخل […]

رفسنجان – مدیر امور برق رفسنجان علت قطع برق در یکی از مناطق شهر رفسنجان را سرقت کابل‌های برق در یکی از پست‌های توزیع اعلام کرد.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با مهر اظهار کرد: امروز صبح یک سارق با ورود به پست زمینی برق و بریدن کابل باعث آتش گرفتن و سوختن تجهیزات داخل پست شد که در اثر این کار خطرناک برق مناطق اطراف چهارراه آذر قطع شد.

وی بیان کرد: در پی این اقدام برق حدود ۶۰۰ مشترک در محدوده چهارراه آذر، خیابان‌های تختی، حافظ و بخشی از خیابان شریعتی قطع شد.

وی افزود: اقدام سارق در حدود ساعت ۵ صبح صورت گرفت و تا دقایقی دیگر برق این مناطق متصل می‌شود با این حال در این ساعات با بارگردانی و توزیع، توانستیم تا چند ساعت این مناطق را برقدار کنیم.

مدیر امور برق رفسنجان خواستار برخورد دستگاه‌های مسئول با سرقت از تجهیزات برق رسانی شد و ادامه داد: همکاران ما بلافاصله و از ساعات اولیه صبح مشغول باز کردن و بیرون آوردن تجهیزات سوخته و ذوب شده شدند و وسایل و تجهیزات جدید را نصب کردند.

کد خبر ۵۲۸۹۲۴۶




سرقت باعث قطع برق قسمتی از شهر رفسنجان شد

منبع:مــهر
? سرقت باعث قطع برق قسمتی از شهر رفسنجان شد