سردار معروفی: رمز ماندگاری حاج قاسم، زندگی زیر سایه ولایت بود

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاج قاسم اهل هیچ گروه سیاسی نبود، او یک انقلابی به تمام معنا در سایه مقدس ولایت بود، و این رمز ماندگاری حاج قاسم و مکتب حاج قاسم است. به گزارش نذیر کرمان از زرند، سردار حسین معروفی امشب در همایش رزمندگان شهر خانوک و زرند با اشاره […]


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاج قاسم اهل هیچ گروه سیاسی نبود، او یک انقلابی به تمام معنا در سایه مقدس ولایت بود، و این رمز ماندگاری حاج قاسم و مکتب حاج قاسم است.

به گزارش نذیر کرمان از زرند، سردار حسین معروفی امشب در همایش رزمندگان شهر خانوک و زرند با اشاره به اخلاص و روح حاکم بر رزمندگان لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس، اظهار دا‌شت: آن زمان فرهنگ دفاع مقدس بر پایه ایمان راسخ استوار بود، همه رزمندگان لشکر یک جان بودند و فرقی نمی‌کرد بچه‌های کدام شهر باشیم، همه در سوگ شهادت هم‌رزمانمان می‌سوختیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حاج قاسم یک رزمنده سیاسی بود اما سیاسی کار و سیاسی باز نبود، گفت: حاج قاسم یک انقلابی به تمام معنا در سایه مقدس ولایت بود، او متعلق به هیچ گروه سیاسی نبود و این رمز ماندگاری حاج قاسم و مکتب حاج قاسم است.

وی ابراز داشت: مولا و استاد حاج قاسم ولایت بود و این سردار سرافراز اسلام به هیچ وجه اهل مچ‌گیری نبود و تا توانست به فرهنگ دستگیری و رفاقت معنا بخشید.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





سردار معروفی: رمز ماندگاری حاج قاسم، زندگی زیر سایه ولایت بود

منبع: فــارس
? سردار معروفی: رمز ماندگاری حاج قاسم، زندگی زیر سایه ولایت بود