سردار سلیمانی در دل‌های مردم جا دارد

کرمان – رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: حضور گسترده مردم در سالگرد شهادت شهید سلیمانی نشان داد که حاج قاسم در دل‌های مردم جا دارد. به گزارش فت فتو، سردار محمد زهرایی عصر چهارشنبه در جمع گروه‌های جهادی فاطمی، حیدریون‌تولید، گفت: حرف زدن از حاج قاسم کار سختی است، حاج قاسم یک معلم بود، حاج […]

کرمان – رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: حضور گسترده مردم در سالگرد شهادت شهید سلیمانی نشان داد که حاج قاسم در دل‌های مردم جا دارد.

به گزارش فت فتو، سردار محمد زهرایی عصر چهارشنبه در جمع گروه‌های جهادی فاطمی، حیدریون‌تولید، گفت: حرف زدن از حاج قاسم کار سختی است، حاج قاسم یک معلم بود، حاج قاسم در هر نقشی که بود انسانیت و دیانت را در رأس برنامه‌های خود داشت.

وی گفت: مکتب حاج قاسم هم انسان پرور است، بنابراین اگر بخواهیم در هر نقشی که هستیم خوب باشیم باید مانند سردار، شهیدوار زندگی کنیم.

وی ادامه داد: حاج قاسم مکتب انسان ساز را در اوج بی هویتی جهان ارائه داد، حاج قاسم ولایتمداری بود که مکتبی بودن خودش را نه دچار تردید کرد و نه لغزش.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد: سردار تاکید کرد که ایران حرم است و ستون این حرم ولایت فقیه است و این نشان از درایت سردار داشت.

کد خبر ۵۶۷۳۹۹۶




سردار سلیمانی در دل‌های مردم جا دارد

منبع: مــهر
? سردار سلیمانی در دل‌های مردم جا دارد