سردار سلیمانی، الگو جوانان یمنی است

مسؤل موکب انصارالله یمن ابراز کرد: ما مردم یمن از سردار سلیمانی الگو گرفته‌ایم و ایشان یک الگوی به‌تمام‌معنا در همه زمینه‌ها برای ماست.  به گرازش گروه سیاسی فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ مصطفی الزره؛ با اشاره تأثیرپذیری مردم کشور یمن از فرهنگ جهادی حاج قاسم اظهار کرد: ما مردم یمن از سردارسلیمانی الگو […]

مسؤل موکب انصارالله یمن ابراز کرد: ما مردم یمن از سردار سلیمانی الگو گرفته‌ایم و ایشان یک الگوی به‌تمام‌معنا در همه زمینه‌ها برای ماست.

 به گرازش گروه سیاسی فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ مصطفی الزره؛ با اشاره تأثیرپذیری مردم کشور یمن از فرهنگ جهادی حاج قاسم اظهار کرد: ما مردم یمن از سردارسلیمانی الگو گرفته‌ایم و ایشان یک الگوی به‌تمام‌معنا در همه زمینه‌ها برای ماست.
 

مسؤل موکب انصارالله کشور یمن  با تأکید بر اینکه ما جوانان یمن همیشه سعی کرده‌ایم که در جای پای حاج قاسم قدم بگذاریم ابراز کرد: در همین چند روز اخیر ۱۰ تن از جوانان یمن به شهادت رسیدند که آنان نیز از حاج قاسم الگو گرفته‌ بودند.
 
وی ادامه داد: مطمئنا یکی از هدایایی که از کشور ایران به یمن خواهیم برد که همان سبک و سیره سردار سلیمانی در جبهه و جنگ است، چراکه سردار سلیمانی در طول حیات پربرکت خود درس‌های زیادی از راه دور در حوزه راهبردهای جنگ و دفاع به ما آموخت.
 
 مسؤل موکب انصارالله یمن با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در موکب ابراز کرد: فعالیت‌های فرهنگی زیادی در این موکب انجام می‌شود که از جمله آنان می‌توان به ارائه بروشورهای جهت شناخت زائران حاج‌قاسم با مجاهدان و سران کشور و یمن، تاریخ جنگ و مبارزه این کشور و پخش فیلم‌های در خصوص نقش حاج قاسم در جبهه جنگ یمن اشاره کرد. 
 
وی ضمن تشکر از مردم مبارز و مقاوم ایران اذعان کرد: انقلاب‌اسلامی ایران الگویی تمام عیار برای تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان است و مردم ایران در طول این ۴۵ سال از گذشت انقلاب‌ایران به شایستگی پای آرمان‌های و ارزش‌های خود ایستاده‌اند که نشان از مردمی‌بودن و اسلامی‌بودن این انقلاب و کشور دارد.
 
 الزره در خصوص ارتباط و اتفاقات اخیر در فلسطین اشغالی و سردار سلیمانی تصریح کرد: قطعاً محور مقاومت نیز از تفکر بسیجی ایشان الگو گرفته‌است و چراکه حاج‌قاسم در زمان حیات نقش مهمی در بیرون‌راندن لکه‌ننگ داعش از منطقه و آزادی کشورهای چون سوریه و عراق داشت و پیروزی‌های اخیر در جبهه مقاومت نیز نتیجه همین مکتب و راه حاج قاسم است که امیدوارم به زودی آزادی قدس شریف را جشن بگیریم.

 

انتخاب خبر/ تاج‌الدینی 

منبع: بوتیا نیوز




سردار سلیمانی، الگو جوانان یمنی است

منبع:آرمـان
? سردار سلیمانی، الگو جوانان یمنی است