سردار باقرزاده: مردم ایران ‌تا پای جان در مکتب شهیدان ثابت و استوار ایستاده‌اند

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید سلیمانی در همه عمر به دنبال تولید قدرت و محبوبیت برای نظام بود و دشمن از قدرت الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران که توسط شهدایی چون شهید سلیمانی ایجاد شده، می‌ترسد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، سردار سیدمحمد باقرزاده […]

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید سلیمانی در همه عمر به دنبال تولید قدرت و محبوبیت برای نظام بود و دشمن از قدرت الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران که توسط شهدایی چون شهید سلیمانی ایجاد شده، می‌ترسد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در اجتماع فاطمیون مردم کرمان و تشییع پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر کرمان که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز ۴۰۰ شهید در سراسر کشور در حال تشییع بر روی دستان مردم است.

وی با بیان اینکه امروز پس از چند ماه اغتشاش توسط وابستگان آمریکا در کشور، مردم ما به میدان آمدند تا بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کنند، افزود: حضور پرشور مردم در اقصی نقاط کشور در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام میثاقی دوباره با شهدا، راه و هدف آنها است.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مردم ما از جنس شهدا هستند، بیان کرد: نمی‌شود کسی بگوید شهیدان را دوست داریم و مکتب، خط، هدف و راه شهدا را دوست نداریم؛ مردمی که شهدا را دوست دارند، مکتب و امام شهدا را هم دوست دارند.

وی با بیان اینکه اینکه میثاق امروز مردم با شهدا در سراسر کشور، نشان دهنده وفاق و وحدت مردم و پیوند آنها با اصل موجودیت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: این مردم در دفاع از استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی با امام همراه شدند، در جنگ تحمیلی این اندیشه را تثبیت کردند و امروز به حمایت از این اندیشه و برای ادامه راه به میدان آمدند.

باقرزاده با تاکید بر اینکه این اجتماعات نشان دهنده وحدت مردم است و بعضی‌ها آدرس غلط ندهند؛ افزود: مردم در حفظ امنیت ملی ایستاده‌اند و این تجمع نشان دهنده حاکمیت اسلام و امنیت است.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در امنیت ملی با کسی شوخی ندارد، گفت: در میدان جنگ حقیقت‌ها معلوم و میزان صداقت‌ها مشخص می‌شود؛ در این فتنه‌ها و اغتشاشات نیز ما بار دیگر دوستان و دشمنان خود را شناختیم.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حضور پرشور امروز مردم در تشییع پیکر شهدا، نشان‌دهنده برائت مردم از دشمنان  ‌است، ادامه داد: مردم ما بار دیگر نشان دادند که تا پای جان در مکتب شهیدان ثابت و استوار ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از قدرت الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران که توسط شهدایی چون شهید سلیمانی ایجاد شده، می‌ترسد و آن را نشانه گرفته است، گفت: شهید سلیمانی در همه عمر به دنبال تولید قدرت و محبوبیت برای نظام بود و امروز حضور پرشور مردم در تشییع پیکر مطهر شهدا، نشانه‌ای از استمرار راه نورانی حاج قاسم است.

انتهای پیام/۵۱۱/..




سردار باقرزاده: مردم ایران ‌تا پای جان در مکتب شهیدان ثابت و استوار ایستاده‌اند

منبع: تسنــیم
? سردار باقرزاده: مردم ایران ‌تا پای جان در مکتب شهیدان ثابت و استوار ایستاده‌اند