سرآسیایی: مقابل صنعت نفت محتاط نبودیم/ آن‌ها از این یک امتیاز خوشحال‌تر هستند

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: فکر می‌کنم نفتی‌ها از ما به خاطر یک امتیاز خوشحال‌تر هستند. به گزارش فت فتو، مجتبی سرآسیایی، مربی گل‌گهر در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان که امشب (پنجشنبه) با تساوی بدون گل در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به پایان رسید، اظهارکرد: قطعا از […]

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: فکر می‌کنم نفتی‌ها از ما به خاطر یک امتیاز خوشحال‌تر هستند.

به گزارش فت فتو، مجتبی سرآسیایی، مربی گل‌گهر در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان که امشب (پنجشنبه) با تساوی بدون گل در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به پایان رسید، اظهارکرد: قطعا از نتیجه راضی نیستیم. شرایط را تحلیل کرده بودیم و می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم. تلاش کردیم نقاط قوت نفت را ببندیم و از فضاهایی که به دست می‌آوریم، استفاده کنیم که صاحب موقعیت هم شدیم.

او بیان کرد: تیم حریف واقعا صاحب موقعیت بود. ما هم پنالتی‌مان را به گل تبدیل نکردیم. بازی امروز خوب، فیزیکی و درگیرانه بود و دو تیم میل به هجوم داشتند و هیچ کدام دفاعی نبودند. ما موقعیت‌های خوبی خلق کردیم ولی متاسفانه تبدیل به گل نشدند و به یک امتیاز بازی بسنده کردیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما در این بازی محتاط نبودیم و از شرایطمان استفاده کردیم و حتی برای نیمه دوم هم برنامه داشتیم اما برخی مواقع آن چه فکر می‌کنیم، اتفاق نمی‌افتد و البته نیمه دوم را هم طبق آنچه مدنظرمان بود پیش بردیم اما کیفیت‌مان قطعا باید بهتر باشد و باید در استفاده از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم تا گرفتار دقایق پایانی بازی و شرایط بازی نشویم.

سرآسیایی افزود: به آقای منصوریان هم بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم. این تیم فوتبال خوبی ارائه داد ولی فکر می‌کنم نفتی‌ها از ما به خاطر یک امتیاز خوشحال‌تر هستند. البته نفت هم صاحب موقعیت‌های خوبی شد که باتوجه به این که تیم ما در حمله بود، طبیعی بود که به نفت موقعیت بدهد.

به گزارش فت فتو، مدیر رسانه تیم گل گهر نیز در پایان از هیات فوتبال آبادان به خاطر قرار دادن زمین تمرین در اختیار این تیم و همچنین تیم داوری تشکر کرد.

انتهای پیام




سرآسیایی: مقابل صنعت نفت محتاط نبودیم/ آن‌ها از این یک امتیاز خوشحال‌تر هستند

منبع:ایـسنا
? سرآسیایی: مقابل صنعت نفت محتاط نبودیم/ آن‌ها از این یک امتیاز خوشحال‌تر هستند