سد خاکی هنزاف در منطقه گوغر شهرستان بافت افتتاح شد

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سد خاکی هنزاف درمنطقه گوغر شهرستان بافت افتتاح وبه بهره برداری رسید.   به گزارش فت فتو: همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سد خاکی هنزاف درمنطقه گوغر شهرستان بافت با حضور […]

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سد خاکی هنزاف درمنطقه گوغر شهرستان بافت افتتاح وبه بهره برداری رسید.

 

به گزارش فت فتو: همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سد خاکی هنزاف درمنطقه گوغر شهرستان بافت با حضور خانم واعظی معاون استاندارکرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمد زاده امام جمعه محترم، زند اقطاعی فرماندار بافت وتعدادی از مدیران و مردم منطقه افتتاح و به بهره برداری رسید.

مجید زنداقطاعی فرماندار بافت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار فت فتو اعتبار این پروژه را ۱۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حجم عملیات خاکریزی آن ۶۵۰هزار مترمکعب و ارتفاع۲۳ متر و طول تاج۳۸۰ متر و عرض۱۱ متر و عملیات اجرای آن از تیر ۸۹ شروع و خرداد ۱۴۰۰پایان یافت و این سد قابلیت بیش از ۳ میلیون متر مکعب آبگیری را دارد.

وی بیان کرد: هدف از احداث این سد خاکی، مهار روان آبها و استفاده ساکنان روستا های اطراف و منطقه جهت مصارف کشاورزی، تغذیه و احیای قنوات است.

انتهای پیام/ع

سد خاکی هنزاف در منطقه گوغر شهرستان بافت افتتاح شد

منبع:آرمـان
? سد خاکی هنزاف در منطقه گوغر شهرستان بافت افتتاح شد