سخنگوی سپاه پاسداران: اسرائیل بدون تنفس مصنوعیِ داعش مرده بود

نذیر کرمان/کرمان سخنگوی سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها بعد از جنگ ۳۳ روزه داشتند می‌رفتند اما با طراحی داعش و بهم ریختن شامات یک تنفس مصنوعی به به آنها دادند وگرنه بعد از جنگ ۳۳ روزه کار اسرائیل تمام بود و بدون تنفس مصنوعی داعش مرده بودند. سرداررمضان شریف پیش از ظهر امروز ۲۵ فروردین ماه […]

نذیر کرمان/کرمان سخنگوی سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها بعد از جنگ ۳۳ روزه داشتند می‌رفتند اما با طراحی داعش و بهم ریختن شامات یک تنفس مصنوعی به به آنها دادند وگرنه بعد از جنگ ۳۳ روزه کار اسرائیل تمام بود و بدون تنفس مصنوعی داعش مرده بودند.

سرداررمضان شریف پیش از ظهر امروز ۲۵ فروردین ماه در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلای امام علی علیه السلام کرمان اظهار کرد: امروز از هر زمان دیگری رژیم صهیونیستی در اضمحلال است و این یک شعار نیست و یک واقعیت پیش روی ماست و امروز همه مقامات صهیونیستی این مطلب را به کار می برند که در آستانه فروپاشی هستیم.

وی بیان کرد: صهیونیست ها بعد از جنگ ۳۳ روزه داشتند می رفتند اما با طراحی داعش و بهم ریختن شامات یک تنفس مصنوعی به آنها دادند وگرنه بعد از جنگ ۳۳ روزه کار اسرائیل تمام بود و بدون تنفس مصنوعی داعش مرده بودند.

شریف تصریح کرد: آنها با میدان دادن به داعش، در مقطعی جغرافیای اسلامی را دچار چالش کردند اما به طراحیشان که ایجاد دولت داعش در سرزمین عراق و سوریه بود، نرسیدند و با میدان‌داری سردار حاج قاسم سلیمانی و نیروهای باوفایش و مردم عراق و سوریه، یکبار دیگر طعم شکست را به جبهه دشمن چشاندند و امروز اثری از داعش نیست.

رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: ارتشی که صهیونیست ها آراسته و معتقد بودند که اگر همه ارتش های عربی با هم جمع شوند نمی‌توانند آنها را شکست دهند، اما نسل ما در جنگ ۳۳ روزه شاهد بود که به برکت الهام بخشی انقلاب اسلامی و مکتب امام برای اولین بار ارتش صهیونیستی در برابر حزب الله شکست خورد و هنوز صهیونیست ها تبعات آن جنگ را می دهند.

شریف تاکید کرد: این شکست با تدابیر رهبری و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و حزب الله و رهبر شجاعمان بود و این دومین شکست اسرائیل بعد از اجازه ندادنِ به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین بود.

ادامه دارد




سخنگوی سپاه پاسداران: اسرائیل بدون تنفس مصنوعیِ داعش مرده بود

منبع: ایـسنا
? سخنگوی سپاه پاسداران: اسرائیل بدون تنفس مصنوعیِ داعش مرده بود