ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در کرمان افتتاح شد

کرمان- ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس با حضور معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات کشور در کرمان افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام سعید شهابی عصر چهارشنبه در آیین آغاز به کار ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس (شهید سلیمانی) در کرمان گفت: برای چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی […]

کرمان- ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس با حضور معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات کشور در کرمان افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام سعید شهابی عصر چهارشنبه در آیین آغاز به کار ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس (شهید سلیمانی) در کرمان گفت: برای چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان برنامه های بسیار ویژه ای تدارک دیده شده است.

وی گفت: وظایف و ظرفیت های ارکان دخیل در برگزاری مراسم شهادت شهید سلیمانی احصا شده و تمام تلاش خود را برای انجام فرمایشات رهبری در حوزه تبیین به کار خواهیم گرفت.

شهابی خاطرنشان کرد: تبیین اسلام ناب محمدی تکلیف اصلی سازمان تبلیغات بوده که یکی از مصادیق آن در شرایط کنونی، تبیین مکتب شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه تمامی شهرستان های استان کرمان دارای ظرفیت های بزرگ در حوزه تبیین هستند، افزود: بنیاد هدایت، بنیاد سپهر، کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، مبلغان، جامعه قرآنی و… ازظرفیت‌های بزرگ مجموعه اداره کل تبلیغات است که می توانند حدود ۳۰۰ برنامه تبیینی در استان برگزار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، تاکید بر روشنگری و تبیین در ستاد شهید قدس را مهم ترین وظیفه این ستاد ارزیابی کرد و گفت: ترویج و تبیین سبک زندگی و ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی و معرفی مکتب این شهید بزرگوار در برنامه اجرایی ستد شهید قدس قرار دارد.

کد خبر ۵۹۵۳۵۵۸




ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در کرمان افتتاح شد

منبع: مــهر
? ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در کرمان افتتاح شد