سامانۀ هواشناسی کشاورزی در ۳ نقطۀ حادثه‌خیز زرند نصب شد

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند با بیان این‌که سه نقطۀ حادثه‌خیز حوزۀ کشاورزی زرند به سامانۀ هواشناسی مجهز شدن،گفت:«قبلا شهرستان فقط یک سامانۀ هواشناسی در بخش کشاورزی داشت و اختلاف دمای بعضی از نقاط با این مرکز بالای ۷ درجه بود». محمدی در مراسم رونمایی از سامانۀ مونیتورینگ هواشناسی ویژۀ بخش […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند با بیان این‌که سه نقطۀ حادثه‌خیز حوزۀ کشاورزی زرند به سامانۀ هواشناسی مجهز شدن،گفت:«قبلا شهرستان فقط یک سامانۀ هواشناسی در بخش کشاورزی داشت و اختلاف دمای بعضی از نقاط با این مرکز بالای ۷ درجه بود».

محمدی در مراسم رونمایی از سامانۀ مونیتورینگ هواشناسی ویژۀ بخش کشاورزی افزود:«با نصب این دستگاه‌ها در سه محدودۀ کشاوزی که به‌عنوان نقاط حادثه‌خیز کشاورزی زرند قلمداد می‌شوند،کشاورزان می‌توانند بهترین اقدام را در مواجهه با سرمازدگی و گرمازدگی انجام دهند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از فارس کرمان،فرماندار شهرستان زرند نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات هوشمندانۀ جهاد کشاوری اظهار کرد:«با آغاز بهکار این سامانه،کشاورزان می‌توانند با اقدام به‌موقع در زمان سرمازدگی و گرمازدگی،از خسارات احتمالی به محصولات کشاورزی جلوگیری کنند».

سیدرضا حسینی‌نژاد افزود:«امیدواریم در صورت نصب سامانه در ۷ نقطۀ دیگر در محدودۀ باغات کشاورری شهرستان زرند شاهد کمترین میزان خسارات به محصولات کشاورزی در زمان سرمازدگی و گرمازدگی باشیم». /پ




سامانۀ هواشناسی کشاورزی در ۳ نقطۀ حادثه‌خیز زرند نصب شد

منبع:خبر کرمان
?

سامانۀ هواشناسی کشاورزی در ۳ نقطۀ حادثه‌خیز زرند نصب شد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی