سامانه مها سرقت از طلافروشی را در کرمان ناکام گذاشت

کرمان– فت فتو– رییس کلانتری ۱۱ کرمان گفت: به صدا در آمدن زنگ هشدار سامانه مها (مرکز هشدار الکترونیک) و حضور بموقع پلیس، سارق یک زن از طلافروشی در این شهر را ناکام گذاشت. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد ابوالفضل نامجو روز چهارشنبه توضیح داد: یکی از موارد مورد […]

کرمانفت فتو– رییس کلانتری ۱۱ کرمان گفت: به صدا در آمدن زنگ هشدار سامانه مها (مرکز هشدار الکترونیک) و حضور بموقع پلیس، سارق یک زن از طلافروشی در این شهر را ناکام گذاشت.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد ابوالفضل نامجو روز چهارشنبه توضیح داد: یکی از موارد مورد تاکید در حوزه پیشگیری از سرقت، نصب سامانه مها در اماکن عمومی، تجاری و شخصی است که از طریق آن هرگونه ورود به اماکن دارای این سامانه به مرکز هشدار الکترونیک پلیس منعکس و در ادامه نزدیک ترین واحد گشت به محل اعزام می شود.

وی ادامه داد: در همین زمینه با به صدا درآمدن زنگ هشدار این سامانه در یک مغازه طلافروشی در بازار بزرگ کرمان بلافاصله ماموران کلانتری۱۱ به محل اعزام و موفق شدند یک سارق زن را که قصد ربودن طلا از مغازه طلا فروشی داشت در کمتر از ۱۰  دقیقه دستگیر کنند.

سرگرد نامجو با اشاره به استقرار مرکز این سامانه در چهاراه ابوحامد شهر کرمان تصریح کرد: این سامانه ظرفیت بسیار خوبی برای پیشگیری از سرقت و ورود غیرمجاز به اماکن تجاری و شخصی است که با نصب و راه اندازی آن هرگونه ورود به اماکن متصل به این سامانه الکترونیکی، به مرکز منعکس و نزدیک ترین واحد گشت به محل اعزام می شود.

رییس کلانتری ۱۱ با اشاره به کشف و پیشگیری از چندین مورد سرقت به سبب هشدار بموقع این سامانه یادآور شد: از اصناف، کسبه و بازاریان بویژه صنف طلافروشان و دیگر مشاغل خاص می خواهیم اماکن تجاری و صنفی خود را به این سامانه مجهز و با رعایت دیگر موارد ایمنی و خود مراقبتی به نحو موثری از وقوع سرقت و دیگر جرائم پیشگیری کنند.




سامانه مها سرقت از طلافروشی را در کرمان ناکام گذاشت

منبع: ایرنـا
? سامانه مها سرقت از طلافروشی را در کرمان ناکام گذاشت