ساماندهی ورزش روزانه در پارک‌های سطح شهر کرمان

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان در این جلسه از فرماندار کرمان خواستار هماهنگی های لازم جهت ساماندهی ورزش در بوستان ها شد. به گزارش نذیر کرمان، روح الله مطهری افزود: حدود ۲۰ سال است که ورزش صبحگاهی در بوستان های سطح شهر در حال برگزاریست. وی در این نشست عنوان کرد: برای ساماندهی […]

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان در این جلسه از فرماندار کرمان خواستار هماهنگی های لازم جهت ساماندهی ورزش در بوستان ها شد.

به گزارش نذیر کرمان، روح الله مطهری افزود: حدود ۲۰ سال است که ورزش صبحگاهی در بوستان های سطح شهر در حال برگزاریست.
وی در این نشست عنوان کرد: برای ساماندهی و توسعه ورزش روزانه در بوستان ها برای کسانی که می خواهند مسئول یا مربی ورزش پارک ها شوند با همکاری شورای تامین شهرستان، شهرداری و اداره ورزش و جوانان به صورت قانونی و با دریافت مدارک لازم مانند تشخیص هویت، کارت مربیگری و … اقدام به برگزاری ورزش صبحگاهی در بوستان ها کنند.
۳۵ بوستان فعال با جامعه آماری روزانه حدود ۸۰۰ نفر در حال ورزش است که با نظارت و ساماندهی ورزش روزانه می توان آن را تا حدود ۸ هزار نفر افزایش داد.

مطهری افزود: اکثریت قشر سالمند و میانسال در این پارک ها ورزش صبحگاهی را انجام می دهند که با ساماندهی آنها روحیه نشاط و شادابی در جامعه بیشتر و به بهبود اقتصاد و درمان کمک می شود.

 

رییس هیات برای نشاط و شادابی بیشتر کارمندان دولت افزود: با هماهنگی فرمانداری ورزش صبحگاهی در ادارات شهرستان کرمان با هدف سلامتی بیشتر کارمندان به صورت روزانه برگزار شود و همچنین ارتباط کمیته های هیات در ادارات جهت برگزاری مسابقات همگانی فعال شوند.

وی اذعان داشت: برای ارتباط بیشتر هیات با شهرها و بخش های کرمان از طریق فرمانداری مکاتبات لازم انجام شود تا کمیته ها بتوانند برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهرستان موفق عمل کنند.

فرماندار کرمان ضمن قدردانی از کسانی که در امر ورزش خدمت می کنند گفت: مشکلات و دغدغه‌های ورزشی را از هیات های مختلف شنیده ایم و وظیفه خود می دانیم که در حد امکان پیگری کنیم و برای ساماندهی ورزش پارک ها در شورای تامین به این مورد رسیدگی می کنم.

علی بابایی افزود: در اولین جلسه شورای اداری با حضور رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان می توان درخواست توسعه ورزش همگانی در شهرها و بخش ها ارائه کرد و برای ایجاد اتفاقات خوب مسوولین، ورزش را از خود و خانواده شروع کنند.

در پایان احکام کمیته ها و اعضای هیات توسط فرماندار کرمان به آنها اهدا شد.




ساماندهی ورزش روزانه در پارک‌های سطح شهر کرمان

منبع:یـزدان کـرمان
? ساماندهی ورزش روزانه در پارک‌های سطح شهر کرمان