ساماندهی حمل و نقل و تامین سوخت اتوبوس ها برای اربعین

کرمان- استاندار کرمان ساماندهی حمل و نقل و تامین سوخت اتوبوس ها برای اربعین را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمامی امور موکب‌ها و اعزام باید زیر نظر ستاد اربعین انجام شود. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار گفت: در برگزاری مراسم اربعین خدمت به زائران در دو بخش داخل و خارج از کشور […]

کرمان- استاندار کرمان ساماندهی حمل و نقل و تامین سوخت اتوبوس ها برای اربعین را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمامی امور موکب‌ها و اعزام باید زیر نظر ستاد اربعین انجام شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار گفت: در برگزاری مراسم اربعین خدمت به زائران در دو بخش داخل و خارج از کشور تقسیم می‌شود و لازم است زیرساخت‌ها به ویژه در داخل کشور فراهم شود تا مردم سردرگم و گرفتار نشوند.

فداکار تاکید کرد: تمامی امور موکب‌ها و اعزام باید زیر نظر ستاد اربعین انجام شود و فرمانداران لازم است موکب‌ها را با ستادهای شهرستانی و همچنین ستاد استان هماهنگ کنند تا آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

وی با اشاره به اینکه عمده نارضایتی زائران در سال‌های گذشته در حوزه حمل و نقل بوده بر برنامه‌ریزی در خصوص ساماندهی اتوبوس‌ها و جلوگیری از ایجاد بازار سیاه در ایام اربعین و همچنین تأمین سوخت اتوبوس‌ها و ساماندهی پارکینگ برای خودروهای شخصی در مرز تاکید کرد.

استاندار کرمان همچنین گفت: برای خدمت به جاماندگان از اربعین نیز باید ساز و کار لازم صورت گیرد.

فداکار افزود: باید امکانات لازم در حوزه امنیت و تغذیه در ایستگاه‌های خدمات به زائران اتباع در بم و قبل از شهر بم، کرمان، سیرجان و انار مستقر شود و سوخت خودروها در مرزهای شرقی نیز توسط خودروهای سپاه و ارتش تأمین شود.

کد خبر ۵۸۳۶۶۹۲




ساماندهی حمل و نقل و تامین سوخت اتوبوس ها برای اربعین

منبع: مــهر
? ساماندهی حمل و نقل و تامین سوخت اتوبوس ها برای اربعین