کل اخبار 111576 اخبار امروز : 3
  • تاریخ : سه شنبه - ۱۸ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 - May - 2024
  • ساعت :

    سازمان دانش‌آموزی نهاد متولی تربیت اجتماعی است

    قلعه گنج (نذیر کرمان) – معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج گفت سازمان دانش‌آموزی نهاد متولی تربیت اجتماعی است. جلسه هم اندیشی با هدف برقراری ارتباط صمیمانه و ایجاد بستر رشد و شکوفایی دانش آموزان، با حضور علیرضا دادخدایی گشمیرانی معاون پرورشی و فرهنگی و اسماعیل بهرامی مسئول سازمان دانش […]

    قلعه گنج (نذیر کرمان) – معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج گفت سازمان دانش‌آموزی نهاد متولی تربیت اجتماعی است.

    جلسه هم اندیشی با هدف برقراری ارتباط صمیمانه و ایجاد بستر رشد و شکوفایی دانش آموزان، با حضور علیرضا دادخدایی گشمیرانی معاون پرورشی و فرهنگی و اسماعیل بهرامی مسئول سازمان دانش آموزی با اعضاء مجلس دانش آموزی پسران و دختران شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

    دادخدایی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین جلساتی گفت: سازمان دانش آموزی نهاد متولی تربیت اجتماعی است و رسالت سازمان دانش آموزی مهارت آموزی و مبتنی بر تربیت اجتماعی با نگاه انقلابی است.

    در ادامه این نشست، دانش آموزان نکات خود را مطرح کردند و به بیان مشکلات و چالش های خود پرداختند و در پایان صحبت ها، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قلعه گنج گفت: رسالت مجلس دانش آموزی و انتظاری که از نمایندگان مجلس دانش آموزی می رود این است که در کنار بیان مشکلات، راهکار عملی ارائه کنند تا کار به ثمر بنشیند.

    دادخدایی ادامه داد: ما نیاز داریم شما دانش آموزان در ساحت های مختلف از ما مطالبه گری داشته باشید، زیرا بر اساس سند تحول بنیادین که طرحی جامع و کامل است و تمام نیازهای مختلف دانش آموزان را مورد توجه قرار داده است، رشد و تربیت دانش آموزان در تمام ابعاد و ساحت ها مورد توجه و تاکید قرار گرفته است، از جمله بعد اعتقادی، عبادی، علمی، زیستی، هنر و زیباشناختی و… بنابراین شما به عنوان نمایندگان دانش آموزان شهرستان موظف هستید که در این زمینه ها به یک اشتراکی برسید و درخواست ها و نقطه نظرات مختلف خود را به سمع و نظر مدیران آموزشی و پرورشی منطقه برسید.

    وی افزود: تمام هدف و هم و غم ما در آموزش و پرورش این است که دانش آموز خود بتواند حل مسئله کند، نقاد و منتقد باشد، نقطه نظرات خود را بیان کرده و از این رهگذر رشد کند و این امر در گرو این است که تمامی عناصر و عوامل آموزشی اعم از مدیران، بخش آموزش، حوزه تربیت، انجمن اولیاء و دانش آموزان بتوانند نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

    همچنین مسئول سازمان دانش آموزی این منطقه گفت: امیدواریم که با استمرار چنین جلساتی ارتباط مستقیم میان دانش آموزان و مسئولین ایجاد شود تا از این رهگذر زمینه لازم برای نیل به اهداف آموزشی و پرورشی در شهرستان فراهم شود.

    دانش آموز خبرنگار: امیرمهدی حسنی جاز




    سازمان دانش‌آموزی نهاد متولی تربیت اجتماعی است

    منبع: پــانا
    ? سازمان دانش‌آموزی نهاد متولی تربیت اجتماعی است

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A