سارق سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه کاره جیرفت دستگیر شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارق سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۱۵ فقره سرقت از این سارق در نقاط مختلف شهر خبر داد. به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ رضا محمدرضایی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارق سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۱۵ فقره سرقت از این سارق در نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ رضا محمدرضایی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره در نقاط مختلف شهر جیرفت، ماموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی جیرفت با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسایی و او را هنگام سرقت دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از مخفیگاه سارق ساختمان های نیمه تمام جیرفت برخی اموال مسروقه شامل کابل های انشعاب برق، شیرآلات، کنتور آب و مقداری میلگرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت بیان داشت: این متهم پس از روبرو شدن با مدارک و مستندات پلیس به ۱۵ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و اموال مسروقه نیز تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ محمدرضایی به شهروندان توصیه کرد: توجه به نکات پیشگیرانه در حوزه پیشگیری از سرقت مهمترین اقدام از سوی شهروندان است و همچنین گزارش موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ نیز باید مورد توجه عموم مردم باشد تا شاهد کاهش وقوع سرقت ها باشیم.



منبع:ایرنـا
? سارق سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه کاره جیرفت دستگیر شد