سارقان هفت کیلوگرم نقره جات از یک باب مغازه در رفسنجان دستگیر شدند

کرمان- فت فتو- سرپرست انتظامی رفسنجان گفت: با تلاش بی وقفه ماموران پلیس شهرستان رفسنجان عاملان سرقت هفت کیلوگرم اشیای نقره ای مغازه فروش نقره جات و اشیای قیمتی ظرف ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدجواد آرامون افزود: در پی […]

کرمان- فت فتو- سرپرست انتظامی رفسنجان گفت: با تلاش بی وقفه ماموران پلیس شهرستان رفسنجان عاملان سرقت هفت کیلوگرم اشیای نقره ای مغازه فروش نقره جات و اشیای قیمتی ظرف ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدجواد آرامون افزود: در پی سرقت مقادیری نقره جات از یک مغازه فروش اشیای قیمتی در یکی از نقاط شهر رفسنجان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دقیق صحنه سرقت متوجه شدند تصاویر مربوط به عاملان سرقت توسط چندین دوربین پنهان اماکن عمومی شکار شده است.

سرهنگ آرامون گفت: ماموران با بررسی تصاویر آنها و اقدامات اطلاعاتی بعدی یکی از متهمان را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی و او را کمتر از ۴۸ ساعت از زمان وقوع سرقت در یکی از نقاط شهر دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این متهم در بازجویی های انجام شده ضمن معرفی ۲ همدست خود به سرقت هفت کیلو نقره جات اعتراف کرد که ماموران در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه آنان طی ۲ عملیات جداگانه همدستان این سارق سابقه دار را نیز دستگیر و آنان را با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: طی این عملیات و در سایه تلاش بی وقفه ماموران در کنار انهدام این باند، نقره جات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی سرقت شده نیز کشف و تحویل صاحب مغازه شدند.




سارقان هفت کیلوگرم نقره جات از یک باب مغازه در رفسنجان دستگیر شدند

منبع:ایرنـا
? سارقان هفت کیلوگرم نقره جات از یک باب مغازه در رفسنجان دستگیر شدند