سارقان مسلح اشیاء قیمتی در جیرفت دستگیر شدند

کرمان- فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارقان مسلح اشیاء قیمتی و لوازم همراه یک شهروند قبل از وقوع دیگر موارد در این شهرستان خبر داد. سرهنگ عزت الله عبدلی نسب در گفت و گو با نذیر کرمان افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه اشیا قیمتی یک شهروند، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی وارد عمل و با […]

کرمان- فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارقان مسلح اشیاء قیمتی و لوازم همراه یک شهروند قبل از وقوع دیگر موارد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب در گفت و گو با نذیر کرمان افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه اشیا قیمتی یک شهروند، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی وارد عمل و با پی جویی های شبانه روزی موفق شدند هویت متهمان را شناسایی کنند.

وی بیان کرد: در ادامه سه متهم دخیل در این سرقت طی دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت مسلحانه اشیا قیمتی افراد اعتراف کردند و جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و پس از آن روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به اینکه از متهمان یک قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقداری مهمات کشف شد بر افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس انتظامی در سطح شهر و معابر درون و برون شهری تاکید و بیان کرد: قطعاً با دستگیری این افراد از وقوع موارد مشابه نیز جلوگیری شد و این رویکرد اصلی پلیس در حوزه پیشگیری است.

کد خبر ۵۹۳۳۹۳۷




سارقان مسلح اشیاء قیمتی در جیرفت دستگیر شدند

منبع: مــهر
? سارقان مسلح اشیاء قیمتی در جیرفت دستگیر شدند