سارقان فراری مرکز خرید فرشته بم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بم گفت: عاملان سرقت بیش از ۱۵ میلیارد ریال کالا از مرکز خرید فرشته بم؛ پس از یک سال فراری بودن شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ وقوع چند مورد سرقت از مغازه‌های پاساژ فرشته بم به پلیس گزارش و با حضور ماموران در این محل، مشخص […]

فرمانده انتظامی بم گفت: عاملان سرقت بیش از ۱۵ میلیارد ریال کالا از مرکز خرید فرشته بم؛ پس از یک سال فراری بودن شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ وقوع چند مورد سرقت از مغازه‌های پاساژ فرشته بم به پلیس گزارش و با حضور ماموران در این محل، مشخص شد سرقت از مغازه‌های مختلف این مرکز خرید از سوی چند نفر و در یک زمان صورت گرفته است.

به گفته او پی جویی‌های پلیسی برای یافتن نخستین سرنخ‌ها و شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بم می گوید:در این رابطه با وجود تلاش شبانه روزی ماموران، روند کشف این سرقت‌ها در مدت زمانی که انتظار می‌رفت به نتیجه نرسید؛ اما پلیس در نهایت با گذشت حدود یک سال از این سرقت‌ها، موفق شد با پی جویی‌های مستمر و انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، ۴ متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و آنان را در نقاط مختلف شهرستان بم دستگیر کند.

او گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به انجام ۱۰ فقره سرقت از مغازه‌های این مرکز خرید اعتراف کرده اند. 

به گفته سرهنگ سلیمانی در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقدار زیادی از اموال مسروقه از جمله چندین دستگاه تلویزیون، اسپلیت، رایانه، دوربین فیلم برداری، گیتار، لوازم کافی شاپ، تعداد زیادی ظروف مسی و برخی اقلام دیگر به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال کشف شد که اقدامات بعدی برای تحویل آن‌ها به مالباختگان در حال انجام است.

به گفته او  این سارقان که تصور نمی‌کردند پس از گذشت یک سال شناسایی و دستگیر شوند، ضمن معرفی دیگر همدستان خود به پلیس، به مرجع قضایی معرفی شدند و با تلاش بی وقفه پلیس از فروش و اوراق سازی بخش زیادی از اقلام مسروقه جلوگیری شد.

فت فتو کرمان کرمان




سارقان فراری مرکز خرید فرشته بم دستگیر شدند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سارقان فراری مرکز خرید فرشته بم دستگیر شدند