ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی انجام خواهد شد

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از مصوبه ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی به عنوان مطالبه خانواده شهید و خبرگزاری نذیر کرمان، خبر داد. حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی در گفت‌وگو با نذیر کرمان با اشاره به گلایه خانواده شهید عمرانی در روز ۱۸ مردادماه جاری در دیدار جمعی از مسئولان […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از مصوبه ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی به عنوان مطالبه خانواده شهید و خبرگزاری نذیر کرمان، خبر داد.

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی در گفت‌وگو با نذیر کرمان با اشاره به گلایه خانواده شهید عمرانی در روز ۱۸ مردادماه جاری در دیدار جمعی از مسئولان اظهار کرد: در راستای  تحقق وعده‌ای که به خانواده شهید عمرانی دادیم، این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین ضمن اعلام این خبر، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه همگانی دانست و بر لزوم عملی شدن هر گونه وعده از طرف مسئولان تاکید و تصریح کرد: در دیداری که به مناسبت روز خبرنگار با خانواده شهید داشتیم از اینکه سال گذشته وعده ساخت و نصب سردیس شهید داده شده اما هیچ اقدامی صورت نگرفته، گلایه‌مند بودند که به عنوان متولی فرهنگ، هنر و رسانه ضمن عذرخواهی از خانواده شهید قول تحقق این امر فرهنگی را دادیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اهتمام ویژه این اداره کل با حمایت و همراهی سایر نهادها از جمله شهرداری جیرفت در ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید در محل بوستان خبرنگار این شهر خبر داد که به زودی محقق خواهد شد.

وی با تقدیر از پیگیری خبرگزاری نذیر کرمان در تحقق این اقدام فرهنگی گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها در هر زمینه‌ای در کنار مسئولان باشند و مطالبات فراموش شده را متذکر شوند تا زمینه بی اعتمادی به وجود نیاید.

حجت الاسلام‌حسینی از نصب سردیس شهید عمرانی در سالروز شهادت این خبرنگار فقید سخن به میان آورد و افزود: یک کار بسیار زیبا و ماندگار انجام خواهد شد که ضمن رعایت همه جوانب فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، مورد تایید و رضایت خانواده معظم شهید واقع شود، زیرا گلایه مادر شهید بسیار ناراحت کننده بود.

وی جبران کوتاهی‌های صورت گرفته را زمینه رشد و پویایی دانست که مدیران باید با ‌شهامت پیش قدم شوند.

به گزارش نذیر کرمان، به مناسبت روز خبرنگار در تاریخ ۱۸ مردادماه جاری جمعی از مسئولان با خانواده شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار نذیر کرمان که در اثر سانحه هوایی سقوط هواپیمای c۱۳۰  به شهادت رسید، دیدار کردند که خانواده شهید از عدم تحقق وعده مسئولان در ساخت و نصب سردیس شهید گلایه کردند که  گزارشی تحت عنوان “از گلایه‌های مادرانه تا مدال افتخاری که به جامعه رسانه اهدا شده است به آدرس http://” isna.ir/xxdPnw روی خروجی نذیر کرمان قرار گرفت که  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از این مطالبه استقبال و نسبت به تحقق این وعده قول مساعدت داد.

انتهای پیام




ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی انجام خواهد شد

منبع: ایـسنا
? ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی انجام خواهد شد