ساخت و بازگشایی راه‌های روستایی ساردوئیه جیرفت

عملیات بازگشایی محور سربیژن_گویگان به طول دو کیلومتر درحال اجراست.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان  در حاشیه بازدید از روند بازگشایی راه روستایی سربیژن – گویگان از توابع شهرستان جیرفت  از اجرای عملیات بازگشایی  این محور  به طول دو کیلومتر و با اعتبار شش […]

عملیات بازگشایی محور سربیژن_گویگان به طول دو کیلومتر درحال اجراست.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان  در حاشیه بازدید از روند بازگشایی راه روستایی سربیژن – گویگان از توابع شهرستان جیرفت  از اجرای عملیات بازگشایی  این محور  به طول دو کیلومتر و با اعتبار شش میلیارد تومان خبر داد ..

 

 محمودی افزود:عملیات اجرایی این محور قلاطوئیه_علی آباد و کنزته _ کُدرنگبه زودی به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد .

وی همچنین در بازدید  از راه روستایی دولت آباد بهرآسمان با اعلام آغاز به کار عملیات اجرایی این محور در محدوده سیمانی به طول دو کیلومتر و اعتبار ۱۶ میلیارد تومان  افزود:  راهداری کمک به توسعه و آبادانی روستاها را در اولویت کاری خود قرار داده است .

محمودی در بازدید از روند احداث راه روستایی زمین حسین گفت: عملیات بازگشایی و رفع نقاط پرحادثه این محور به زودی با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی در بازدید از راه روستایی رز شیرین در منطقه دلفارد  افزود: این راه روستایی در چهار نقطه با  (ایجاد کانال هدایت آب های سطحی) در حاشیه این محور اصلاح می شود.




ساخت و بازگشایی راه‌های روستایی ساردوئیه جیرفت

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ساخت و بازگشایی راه‌های روستایی ساردوئیه جیرفت