ساخت مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی برای زوج‌های جوان نیازمند در رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از دو پروژه خیریه کوثر رفسنجان بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های این خیریه قرار گرفتند. به گزارش نذیر کرمان، مجتمع مسکونی ۴۸ واحدی خیریه کوثر اولین پروژه ای بود که مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت. این پروژه مسکونی در قالب چهار بلوک ۱۲ واحدی به منظور […]

نذیر کرمان/کرمان جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از دو پروژه خیریه کوثر رفسنجان بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های این خیریه قرار گرفتند.

به گزارش نذیر کرمان، مجتمع مسکونی ۴۸ واحدی خیریه کوثر اولین پروژه ای بود که مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت. این پروژه مسکونی در قالب چهار بلوک ۱۲ واحدی به منظور استفاده زوج‌های نیازمند در حال آماده‌سازی است که از این تعداد ۱۲ واحد اولیه، پیشرفت ۸۰ درصدی داشته و احتمالا در نیمه دوم سال افتتاح شود و به کمک خیّرین ساخت ۱۲ واحد دیگر آن آغاز خواهد شد.

در ادامه خبرنگاران از کارگاه تولید دستکش صنعتی که با ظرفیت اشتغالزایی ۵۰ زن سرپرست خانوار از سال ۹۲ تاسیس و به واسطه خیرین راه اندازی شده، بازدید کردند. این کارگاه دومین کارگاه صنعتی در جنوب شرق کشور است که سالانه ۷۰ هزار جفت دستکش موردنیاز مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را تامین می‌کند.

سپس مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان در در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شروع کار خیریه کوثر از بازارچه بوده که امسال بخاطر استقبال خوب مردم هجدهمین بازارچه خیریه کوثر از امروز در محل آستان قدس رضوی واقع در میدان قدس رفسنجان به همراه برنامه‌های فرهنگی آغاز به کار می‌کند و ۱۰۰ درصد درآمد این بازارچه صرف کار خیر می‌شود.

محسن اسماعیلی با اشاره به این‌که کمک به متکدیان و افراد نیازمند باید در شهرستان فرهنگ‌سازی شود، عنوان کرد: ما در حد خودمان برای این فرهنگ‌سازی کمک خواهیم کرد و مخالف تکدی گری هستیم و حفظ کرامت خانواده‌ها برای ما مهم است. 

وی ادامه داد: هر پنجشنبه ۴۰۰ پرس غذا توسط افراد هیئت مدیره خیریه درب خانه نیازمندان تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل خیریه کوثر بیان کرد: تهیه جهیزیه برای نیازمندان، وام قرض‌الحسنه مسکن و اشتغال از محورهای اصلی کار خیریه است و وام‌های صندوق خیریه کوثر از پنج تا ۲۰ میلیون تومان و بدون سود است.

وی با بیان این‌که خیریه کوثر به مسکن نیازمندان نیز ورود کرده و با کمک خیران پروژه مسکونی ۴۸ واحدی را ایجاد کرده که در حال ساخت است، گفت: در حال حاضر ۱۲ واحد در حال تکمیل بوده و چهار واحد آماده تحویل به زوجین است که از یک تا سه سال در این منازل زندگی کنند. در پرداخت این منازل نیز گاهاً اتفاقاتی در خیریه می‌افتد که شبیه معجزه است و هزینه آن تأمین می‌شود.

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان در ادامه عنوان کرد: اتفاق خیریه کوثر از بازارچه رقم خورد و مردم خیلی استقبال کردند. در این ۱۲ سال توانستیم اعتماد مردم را جلب کنیم و خدا را شاکریم که در این راه موفق بودیم.

وی بیان کرد: هدف اصلی از برپایی این بازارچه آشنایی مردم با خدمات این خیریه است و در کنار آن خریدی که انجام می‌شود صرف جهیزیه دختران خواهد شد.

وی از برپایی هجدهمین بازارچه خیریه این موسسه خبر داد و گفت: اجرای گروه موزیک حسینیه، دمام‌زنی و سرود مذهبی از برنامه‌های جنبی این بازارچه هست که شب‌ها اجرا می‌شود.

اسماعیلی از فعالیت صندوق قرض‌الحسنه خیریه نیز یاد کرد و گفت: تا کنون بالغ بر  ۱۳ میلیارد تومان وام بدون سود به نیازمندان اعطا شده است.

به‌گزارش گروه دریافت خبرگزاری نذیر کرمان، هجدهمین بازارچه خیریه کوثر از دوشنبه ۳۰ مردادماه تا جمعه سوم شهریورماه در محل آستان قدس رضوی واقع در میدان قدس رفسنجان برپا می‌شود.

انتهای پیام




ساخت مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی برای زوج‌های جوان نیازمند در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? ساخت مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی برای زوج‌های جوان نیازمند در رفسنجان