ساخت خانه کاراته بم بیش از ۳ میلیارد تومان نیاز دارد

فت فتو/کرمان رییس هیات کاراته استان کرمان گفت: ساخت خانه کاراته اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان نیاز دارد که در این راستا رییس اداره ورزش و جوانان می تواند با جذب اعتبارات ملی اقدامات لازم را انجام دهد. حسین حسینی شامگاه دوشنبه در  مراسم تکریم و معارفه رییس هیات کاراته بم درباره نداشتن خانه […]

فت فتو/کرمان رییس هیات کاراته استان کرمان گفت: ساخت خانه کاراته اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان نیاز دارد که در این راستا رییس اداره ورزش و جوانان می تواند با جذب اعتبارات ملی اقدامات لازم را انجام دهد.

حسین حسینی شامگاه دوشنبه در  مراسم تکریم و معارفه رییس هیات کاراته بم درباره نداشتن خانه کاراته که یکی از  مشکلات این رشته ورزشی می باشد، اظهار کرد: برای حل این موضوع صحبت هایی با  رییس اداره ورزش و جوانان بم خواهیم داشت تا فضایی در اختیار هیات کاراته قرار دهد زیرا برای فعالیت این رشته ورزشی حتما باید زیرساختهایی وجود داشته باشد.

وی اظهارداشت: بحث ورزش در تمام شهرستان ها به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا افت داشته و شاهد کمرنگ شدن حضور ورزشکاران بودیم ولی با توجه به فروکش کردن کرونا باشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را ادامه می دهند.

رییس هیات کاراته استان کرمان بیان کرد:  کاراته بم در سال های گذشته یکی از شهرستان های قوی استان کرمان بوده است و با حضور رییس جدید این هیات و انسجامی که در کمیته های آن شکل خواهد گرفت شکاف بین سبک ها و پیشکسوتان برداشته و اتحاد کلی پیدا خواهد شد.

 وی افزود :در طول ۴ سال گذشته از طرف هیات قبلی کاراته استان کرمان رییس هیات کاراته شهرستان بم معرفی نشده بود و اعضا انسجام و همبستگی قبل را نداشتند.

حسینی نداشتن لیگ برتر برای بم را دو دلیل عمده دانست و افزود: یکی به دلیل شیوع کرونا که باعث شد باشگاه ها تعطیل شوند و مسابقات و حضور در لیگ با مشکل مواجه شود و دیگری نبود رییس هیات در این رشته ورزشی است تا بتواند از تمام مولفه ها و ظرفیت های این شهرستان به خوبی استفاده کند.

وی درباره ارتباط و تعامل رشته کاراته با نیروی انتظامی گفت: با توجه به نوع ماموریتی که نیروی انتظامی دارد می طلبد کارکنان ناجا از قدرت بدنی بالایی برخوردار باشند و از فنون رزمی و دفاع شخصی در ماموریت ها استفاده کنند.

به گفته وی کاراته می تواند این نقش را ایفا کند و بازدهی خوبی برای کارکنان نیروی انتظامی داشته باشد لذا در صورت برقراری ارتباط و تعامل دو سویه بین هیات کاراته و ناجا می توانند از ظرفیت های یکدیگر به خوبی استفاده کنند.

حسینی تاکیدکرد: کاراته بانوان بم نیز دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی است که نیاز به انسجام و همدلی دارد تا خروجی خوبی از بین ورزشکاران بانوان هم ببینیم.

وی تصریح کرد: در کمتر از ۸ ماهی که به عنوان رییس هیات کاراته استان انتخاب شدم سند چشم انداز کمیته ها، اهداف، رویکردها و سیاست گذاری های هیات را مشخص کردم در همین راستا پیگیری های لازم جهت برگزاری اردوها و مسابقات مختلفی نیز صورت گرفت.

رییس هیات کاراته استان کرمان گفت: در این مدت کوتاه توانستیم در مسابقات ملی نتایج خوبی کسب کنیم و ۶ نفر از بچه های ما در مسابقات آسیایی قزاقستان شرکت کرده و همگی مدال طلا  کسب کردند.

در این آیین از زحمات قاسم ولندیاری سرپرست اسبق هیات کاراته شهرستان بم تقدیر به عمل آمد و طی حکمی از سوی هیات کاراته استان کرمان، غلامرضا اماندادی به عنوان رئیس هیات کاراته شهرستان بم منصوب شد.

انتهای پیام




ساخت خانه کاراته بم بیش از ۳ میلیارد تومان نیاز دارد

منبع:ایـسنا
? ساخت خانه کاراته بم بیش از ۳ میلیارد تومان نیاز دارد