ساخت بیمارستانی جدید در شهربابک آغاز شد

ساخت ساختمان جایگزین بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان شهربابک، امروز با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد.  این بیمارستان با ظرفیت ۱۵۰تخت با ۲۱ هزار مترمربع زیربنا در زمینی به متراژ۲۰هکتار، جنب بزرگراه سردار سلیمانی و دانشگاه پیام نور شهرستان شهربابک احداث می‌شود و جایگزین بیمارستان فعلی این شهرستان خواهد شد. در […]

ساخت ساختمان جایگزین بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان شهربابک، امروز با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد.

 این بیمارستان با ظرفیت ۱۵۰تخت با ۲۱ هزار مترمربع زیربنا در زمینی به متراژ۲۰هکتار، جنب بزرگراه سردار سلیمانی و دانشگاه پیام نور شهرستان شهربابک احداث می‌شود و جایگزین بیمارستان فعلی این شهرستان خواهد شد.

در این مراسم نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهربابک، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مدیر مجتمع مس شهربابک، جمعی از مسئولان و مدیران کل استان کرمان و مسئولان شهرستان شهربابک حضور داشتند.

برای ساخت این بیمارستان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که با همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران و دانشگاه علوم پزشکی احداث خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان در آیین کلنگ زنی ساختمان جدید بیمارستان شهربابک گفت: با توجه به موقعیت شهرستان شهربابک لازم بود بیمارستان مجهزی ساخته شود تا بیماران دیگر نیاز نباشد برای درمان به سایر شهرستان‌ها اعزام شوند.

مهدی احمدی نژاد می گوید: یکی از برنامه‌هایی که مد نظر است آموزش فوق تخصص برای مجموعه شهر‌ها و شهرستان‌های اطراف کرمان است تا نیاز به انتقال و اعزام بیماران به سایر مناطق کم شود و این حرکت به عنوان اردوی جهادی آموزشی محسوب می‌شود.

او گفت:راه اندازی سیستم تله مدیسین (پزشکی از راه دور) نیز که اکنون در کل دنیا اجرا می‌شود اگر در استان کرمان اجرایی شود بخشی از نیاز‌هایی را که باعث می‌شود بیماران به سایر مناطق استان اعزام شود کاهش می‌دهد.

فت فتو کرمان کرمان




ساخت بیمارستانی جدید در شهربابک آغاز شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ساخت بیمارستانی جدید در شهربابک آغاز شد