ساختار شورای فرهنگ عمومی پاسخگوی اهداف نیست

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه ساختار و عملکرد با اهداف خیلی همخوانی ندارد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی علی‌الظاهر ساختار وزینی دارد زیرا همه شخصیت‌های فرهنگی استان که مسئولیت دارند عضو این شورا هستند اما به نظر می‌آید این ساختار پاسخگوی اهداف رویکرد نیست. حجت‌الاسلام والمسلمین […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه ساختار و عملکرد با اهداف خیلی همخوانی ندارد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی علی‌الظاهر ساختار وزینی دارد زیرا همه شخصیت‌های فرهنگی استان که مسئولیت دارند عضو این شورا هستند اما به نظر می‌آید این ساختار پاسخگوی اهداف رویکرد نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی عصر امروز ۲۶ دی‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان گفت: اگر هر یک از محورهای ساختاری، رویکردی و عملکردی هر تشکیلاتی دچار ضعف شود، آن تشکیلات دیگر کارآمدی خود را از دست می دهد.

وی ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی در بحث رویکرد با انگیزه و با اهداف بلند در راستای حراست از فرهنگ دینی و اصیل ایرانی و ترویج فرهنگ دینی در سراسر کشور گام برداشته است.

وی افزود: متأسفانه ابزار در اختیار شورای فرهنگ عمومی قرار ندادیم به طور مثال همه ادارات هزینه فرهنگی دارند اما شورای فرهنگ عمومی نمی تواند این اعتبارات را مدیریت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: وقتی در ساختار، افراد لایق و معتبر و دارای اختیار عضو هستند اما در مورد کارهای تیمی اختیاری به آنها داده نشده و خروجی مصوبات خیلی رضایت بخش نیست.

وی تاکید کرد: باید مصوبات شورای فرهنگ عمومی ضمانت اجرایی داشته باشند تا بتواند به رویکردهایش دست پیدا کند و باید ضعف ها برطرف شود.

انتهای پیام




ساختار شورای فرهنگ عمومی پاسخگوی اهداف نیست

منبع: ایـسنا
? ساختار شورای فرهنگ عمومی پاسخگوی اهداف نیست