زیرسازی ۱۷ کیلومتر از جاده چاه ابراهیم-طَبَق -دازان انجام شد

کرمان- فرمانده گروه ۴۵۵ مهندسی رزمی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زیرسازی ۱۷ کیلومتر از جاده چاه ابراهیم-طَبَق -دازان انجام شده است. به گزارش نذیر کرمان، عملیات زیرسازی جاده چاه ابراهیم _طَبَق _ دازان شهرستان تازه تأسیس زهکلوت توسط گروه ۴۵۵ مهندسی رزمی جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش آغاز شده و تا […]

کرمان- فرمانده گروه ۴۵۵ مهندسی رزمی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زیرسازی ۱۷ کیلومتر از جاده چاه ابراهیم-طَبَق -دازان انجام شده است.

به گزارش نذیر کرمان، عملیات زیرسازی جاده چاه ابراهیم _طَبَق _ دازان شهرستان تازه تأسیس زهکلوت توسط گروه ۴۵۵ مهندسی رزمی جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش آغاز شده و تا سال آینده به پایان می‌رسد.

استاندار کرمان به همراه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان از جاده چاه ابراهیم- طَبَق- دازان بازدید کردند.

عبدالعزیز قنبری، فرمانده گروه ۴۵۵ مهندسی رزمی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این بازدید گفت: در راستای خدمت به مردم منطقه و محرومیت‌زدایی، عملیات زیرسازی جاده چاه ابراهیم-طَبَق -دازان توسط گروه ۴۵۵ مهندسی رزمی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با امکانات و تجهیزات سازمانی در حال انجام است.

وی افزود: این محور به طول ۳۷ کیلومتر است که در مدت زمان شش ماه، ۱۷ کیلومتر آن زیرسازی شده و براساس پیش‌بینی‌ها، مابقی زیرسازی مسیر تا سال آینده به پایان می‌رسد.

گفتنی است، زیرسازی و آسفالت این محور با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، سپاه و ارتش در حال انجام است‌.

در ادامه استاندار کرمان به همراه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی کرمان در مجلس و جمعی از مدیران کل استان، وارد روستای «طَبَق نمداد» از توابع شهرستان تازه تأسیس زهکلوت شدند.

در این بازدید استاندار کرمان ضمن بازدید میدانی از بخش‌های مختلف روستا در جریان مشکلات ساکنان قرار گرفت و دستور رسیدگی به مشکلات آن را به مدیران مربوطه صادر کرد.

استاندار کرمان در ادامه با حضور در جمع مردم در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

گفتنی است، روستای «طَبَق نمداد» دارای ۱۶۰ خانوار از توابع شهرستان تازه تأسیس زهکلوت است و عمده مشکلات آنان مربوط به تأمین آب شرب و اشتعالزایی است.

کد خبر ۵۸۰۲۹۰۰




زیرسازی ۱۷ کیلومتر از جاده چاه ابراهیم-طَبَق -دازان انجام شد

منبع: مــهر
? زیرسازی ۱۷ کیلومتر از جاده چاه ابراهیم-طَبَق -دازان انجام شد