زنگ مقاومت با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرند نواخته شد

همزمان با هفته بسیج :زنگ هفته بسیج با حضور مسئولین اجرایی و قضایی، فرهنگیان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در دبیرستان دکتر حسابی شهرک ولایت شهرستان زرند نواخته شد. به گزارش فت فتواز کرمان : همزمان با هفته بسیج :زنگ هفته بسیج با حضورجمعی از  مسئولین اجرایی و قضایی، […]

همزمان با هفته بسیج :زنگ هفته بسیج با حضور مسئولین اجرایی و قضایی، فرهنگیان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در دبیرستان دکتر حسابی شهرک ولایت شهرستان زرند نواخته شد.

به گزارش فت فتواز کرمان : همزمان با هفته بسیج :زنگ هفته بسیج با حضورجمعی از  مسئولین اجرایی و قضایی، فرهنگیان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در دبیرستان دکتر حسابی شهرک ولایت شهرستان زرند نواخته شد.

در این مراسم عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۷شهید دانش آموز بسیجی گفت: تقدیم ۱۴۷ شهید دانش‌آموز بسیجی و ۹ معلم بسیجی شهید  به نظام اسلامی از افتخارات مردم ولایت‌مدار شهرستان زرند است.

وی افزود : بسیج میراث گرانبهای امام راحل و شهدا بوده و امروز وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر ناب بسیجی است بعبارتی بسیج جزو ظرفیت هایی است که امام راحل از توده مردم و آحاد جامعه کشف و آن را حمایت و بالنده کرد و نیروی بسیج در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره در صحنه و در این راستا تفکر ناب بسیجی راه نفوذ دشمن را مسدود کرده است.

جعفری افزود : درهفته بسیج با اجرای برنامه‌های متنوع به چندین ساحت از ساحت‌های تعلیم و تربیت در قالب سند تحول بنیادین تحقق بخشیده می‌شود.

گفتنی است اجرای سرود توسط دانش آموزان و نواختن زنگ هفته بسیج از دیگر برنامه های این آیین بود.

خبرنگار :غلامرضا نورالدینی مسئول روابط عمومی اموزش وپرورش زرند




زنگ مقاومت با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرند نواخته شد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? زنگ مقاومت با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرند نواخته شد