زنگ خاک برای دانش آموزان کرمانی نواخته شد

کرمان- زنگ خاک برای دانش آموزان یکی از مدارس کرمان با هدف گرامیداشت هفته خاک نواخته شد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به نواخته شدن زنگ خاک برای دانش آموزان کرمانی گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته گرامیداشت خاک و روز شمار این […]

کرمان- زنگ خاک برای دانش آموزان یکی از مدارس کرمان با هدف گرامیداشت هفته خاک نواخته شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به نواخته شدن زنگ خاک برای دانش آموزان کرمانی گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته گرامیداشت خاک و روز شمار این هفته، زنگ خاک در یکی از مدارس پسرانه پایه راهنمایی به صدا درآمد.

داوود بیگلری بیان کرد: آموزش از سنین نوجوانی برای آینده سازان و نسل آینده ایران اسلامی سبب نهادینه شدن و تثبیت مفاهیم در ذهن آنان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، ادامه داد: در همین راستا در یکی از مدارس پسرانه استان کرمان پس از توضیحات درباره روز جهانی خاک توسط آموزگاران این مدرسه، زنگ خاک همراه با سردادن شعار روز جهانی خاک توسط دانش آموزان نواخته شد.

وی گفت: درادامه، مسابقه نقاشی با بهترین ایده در مورد بحث خاک وحفاظت از خاک برگزار واز نفرات اول تا سوم با اهدا کتابهای مرتبط قدردانی بعمل آمد.

کد خبر ۵۹۵۹۲۰۰




زنگ خاک برای دانش آموزان کرمانی نواخته شد

منبع: مــهر
? زنگ خاک برای دانش آموزان کرمانی نواخته شد