زنگ انقلاب در شهرستان ارزوئیه نواخته شد

به مناسبت آغاز دهه فجر آیین نواختن زنگ انقلاب در ارزوئیه با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت سالگرد تاریخی بازگشت امام خمینی(ره) وآغاز دهه فجر ، زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ولیعصر (عج) با حضور مسئولین شهرستان ارزوئیه و دانش آموزان نواخته شد. حجت الاسلام والمسلمین سید […]

به مناسبت آغاز دهه فجر آیین نواختن زنگ انقلاب در ارزوئیه با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت سالگرد تاریخی بازگشت امام خمینی(ره) وآغاز دهه فجر ، زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ولیعصر (عج) با حضور مسئولین شهرستان ارزوئیه و دانش آموزان نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان ارزوئیه در این مراسم با اشاره اینکه مستکبرین عالم و عیادی داخلی از ابتدا تا کنون دائما دنبال اهداف خود و تجزیه کشور هستند و جنگ های نیابتی در منطقه بر همین مبنا هست افزود: دشمن به این نقطه رسیده است که تحریم ها و زبان زور و قدرت به ملت ایران اثر ندارد و ما باید نگهبان و پاسبان خون شهداء باشیم.

امام جمعه ارزوئیه خاطرنشان کرد: در حکومت امیرالمؤمنین‌ ع مالک برای میدان بود و عمار برای تبیین و وقتی که مالک از دنیا می رود عمار نیز دستش کوتاه است ، همیشه دو بال هست جنگ سخت و میدان و نبرد تبیین و نرم ، دستاورد های انقلاب ما ترور میشود و نسل جوان ما باید بدانند که چرا انقلاب شده است و با جهاد تبیین بحث ترور انقلاب را خنثی باید کرد.
انتهای پیام/ بختیاری زاده




زنگ انقلاب در شهرستان ارزوئیه نواخته شد

منبع:آرمـان
? زنگ انقلاب در شهرستان ارزوئیه نواخته شد