زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس گلباف نواخته شد

زنگ احسان و نیکوکاری به صورت نمادین و با حضور مسئولان شهرستان گلباف در مدارس نواخته شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری« فت فتو»؛ هم‌زمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام‌خمینی ( ره)، آغاز هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه سال جدید،  طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین، زنگ نیکوکاری همراه با برپایی جشن […]

زنگ احسان و نیکوکاری به صورت نمادین و با حضور مسئولان شهرستان گلباف در مدارس نواخته شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری« فت فتو»؛ هم‌زمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام‌خمینی ( ره)، آغاز هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه سال جدید،  طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین، زنگ نیکوکاری همراه با برپایی جشن نیکوکاری به صورت نمادین در مدارس  شهید میریوسفی و هفده شهریور گلباف نواخته شد.

سید محمد میرتاج الدینی ریاست اداره آموزش و پرورش گلباف در این آئین گفت: جشن نیکوکاری امسال در اکثر واحد‌های آموزشی با هدف جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان برای خانواده‌های  مستمند و بی‌بضاعت و با رویکرد گسترش و ترویج فرهنگ انفاق و احسان برگزار خواهد شد. 

وی افزود: هر ساله در آستانه عید نوروز خانواده‌های نیازمند با مشکلات بیشتری مواجه هستند، برپایی جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری، زمان مناسبی را برای مشارکت خیران و کمرنگ کردن مشکلات نیازمندان فراهم می‌کند.

میرتاج الدینی با بیان اینکه برگزاری جشن نیکوکاری در نهادینه کردن روحیه نوع‌دوستی بین دانش‌آموزان موثر است، اظهار کرد: برگزاری مراسم نمادین جشن نیکوکاری در مدارس، به تقویت فرهنگ خیر و احسان در میان نسل آینده کمک خواهد کرد.

انتهای خبر/تاج الدینی




زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس گلباف نواخته شد

منبع:آرمـان
? زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس گلباف نواخته شد