زندانی محکوم به قصاص نفس در کرمان بخشیده شد

کرمان – فت فتو – معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان کرمان گفت: زندانی محکوم به قصاص نفس پس از تحمل چهار سال حبس با رضایت اولیای دم در کرمان بخشیده شد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان مهدی تقی زاده یادآور […]

کرمان – فت فتو – معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان کرمان گفت: زندانی محکوم به قصاص نفس پس از تحمل چهار سال حبس با رضایت اولیای دم در کرمان بخشیده شد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان مهدی تقی زاده یادآور شد: در پی درگیری لفظی میان دو نفر  در سال ۱۳۹۶ و به علت  کنترل نکردن خشم، قاتل با ضربات چاقو فردی را به قتل رساند و حدود چهار سال در زندان به سر می برد.

وی با اشاره به این مطلب که قاتل با توجه به صدور رای قطعی منتظر اجرای حکم بود، تاکید کرد: بنا به درخواست متشاکی نادم و ورود شوراهای حل اختلاف زندان، بهره گیری از حضور معتمدان محلی و افراد صاحب نفوذ بالاخره پس از مدت ۲ سال پیگیری مداوم و برگزاری چندین جلسه سازش در محل زندان اولیای دم بدون دریافت هیچگونه مبلغی رضایت قطعی خویش را نسبت به مددجو اعلام کردند و محکوم به اعدام بعد از چهار سال از زندان آزاد شد.




زندانی محکوم به قصاص نفس در کرمان بخشیده شد

منبع:ایرنـا
? زندانی محکوم به قصاص نفس در کرمان بخشیده شد