زمینه حضور حداکثری مردم برای حضور پای صندوق‌های رای فراهم شده است

رحمان جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: آخرین تدابیر نسبت به برگزاری انتخابات سالم، امن و پرشور در استان کرمان اندیشیده شده است. وی با بیان اینکه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری […]

رحمان جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: آخرین تدابیر نسبت به برگزاری انتخابات سالم، امن و پرشور در استان کرمان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: اکثر فرآیند انتخابات در استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از برگزاری رزمایش‌هایی برای آمادگی هر چه بیشتر در استان خبر داد و گفت: تبلیغات انتخاباتی داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد پنجشنبه سوم اسفندماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی با حضور داوطلبان تایید شده در استان برگزار و این داوطلبان توجیه کامل شدند، ادامه داد: زمینه حضور حداکثری مردم برای حضور پای صندوق های رای فراهم شده است.

رحمانی بیان کرد: امیدواریم که مردم مانند همیشه که پای آرمان‌های انقلاب و شهدا بودند در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز در صحنه حضور پیدا کنند و شاهد مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




زمینه حضور حداکثری مردم برای حضور پای صندوق‌های رای فراهم شده است

منبع: تسنــیم
? زمینه حضور حداکثری مردم برای حضور پای صندوق‌های رای فراهم شده است