زمستان رفسنجان بهار شد/ ۲۲ بهمن تماشاییِ دیار فاتحان اروند

فت فتو/کرمان مردم شهرستان رفسنجان با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با شهداء، امام راحل و رهبری بار دیگر شکوه اقتدار، همبستگی، بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند. به‌گزارش فت فتو، بار دیگر با آمدن ۲۲ بهمن، نسیم بهاری انقلاب در رفسنجان وزیدن گرفت و همگان شادمانه از فرارسیدن […]

فت فتو/کرمان مردم شهرستان رفسنجان با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با شهداء، امام راحل و رهبری بار دیگر شکوه اقتدار، همبستگی، بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

به‌گزارش فت فتو، بار دیگر با آمدن ۲۲ بهمن، نسیم بهاری انقلاب در رفسنجان وزیدن گرفت و همگان شادمانه از فرارسیدن ماندگارترین روز انقلاب به خیابان ها آمده تا در کنار یکدیگر حماسه ای عاشقانه به عمق تاریخ رقم بزنند.

۲۲ بهمن که فرا می رسد همه اختلاف سلیقه‌ها و جناح بازی و سیاسی‌کاری‌ها کنار می‌رود و گویی ملتی یکپارچه که آرمانی متعالی را هدف قرار داده اند در صحنه اند و در این روز دیگر زن و مرد، کودک و بزرگسال، دانشجو و دانش آموز، کارمند و رئیس، مسئول و غیر مسئول یکی می شوند و شما دیگر هیچ فاصله و تفاوتی بین مردم نمی بینید و کلام همه فریاد خروشان امتی می‌شود که جهان را بیدار و دشمنان را به لرزه می‌اندازد.

امروز هزاران مشت گره کرده کوچک و بزرگ و فریاد انزجار« مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» قلب تاریخ را به تپش انداخت و گام‌های دشمن را برای مقابله با ایران اسلامی خسته‌تر کرد.

امروز بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ملت ایران، باورها و ارزش‌های انقلاب را ایمان داشته و راه امام‌شان(ره) همواره ادامه دارد. امروز آحاد مردم رفسنجان به صحنه آمدند تا هدف دشمن که همان تفرقه‌افکنی است، را به گِل بنشانند.

حضور پررنگ دهه هشتادی‌های رفسنجان

راهپیمایی امروز اگرچه از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد اما حضور آحاد مردم ساعتی قبل از آن در میدان قدس رفسنجان چشمگیر بود. یگی از نکات جالب توجه امروز حضور نوجوانان دهه هشتادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود. 

مهدی زینلی یکی از همین نوجوانان بود. مهدی ۱۶ ساله دانش‌آموز دبیرستان علامه حلی رفسنجان به فت فتو می‌گوید: همه ایرانی‌ها یکپارچه‌اند و در این راهپیمایی فارغ از هر شهر، خود را اهل ایران می‌دانند و می‌خواهند ایران قوی را به دشمنان نشان دهند.

وی می‌افزاید: مسئولین نیز این اتحاد را ببینند و برای کشور کار و برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

یکی دیگر از شهروندان رفسنجان که با فرزندان خود در راهپیمایی شرکت کرده است، به فت فتو می‌گوید: آمده‌ایم تا برای دفاع از آرمان‌های کشورمان مرگ بر آمریکا بگوئیم. برای دفاع از وطن‌مان به آمریکا بگوئیم که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

خانم کاربخش شهروند دیگری است که چنین می‌گوید: برای دفاع از آرمان‌های خود در راهپیمایی شرکت کردیم تا به همه دنیا ثابت کنیم همیشه پشتوانه انقلاب هستیم. مشکلات اقتصادی جای خودش را دارد و مشکل داریم اما ایستادن پای آرمان‌های نظام به مشکلات اقتصادی ربطی ندارد. ما می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم که به عقاید خود پایبند هستیم.

قابل توجه ایران اینترنشنال!

معرف‌جهرمی شهروند دیگر رفسنجانی راهپیمایی امسال را مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی آن می‌داند و می‌گوید: مردم ایران، الهی و امام زمانی هستند و پشت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب می‌مانند و استوار مقابل دشمن ایستاده‌اند. مسئولان هم همت کنند مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند.

خانم خراسانی که با سه فرزند خود در جمع راهپیمایان حضور یافته و نوزاد خود را درون کالسکه گذاشته در پاسخ به این سوال که با وجود سردی هوا چرا با نوزاد خود به راهپیمایی آمده؟ به فت فتو می‌گوید: فرزندانم باید یاد بگیرند که برای چه برای انقلاب خون دادیم و این انقلاب را به راحتی به دست نیاورده‌ایم. آن‌ها هم باید برای آزادی و راحتی و آینده خود در این مسیر قدم بردارند و سعادت خود را تضمین کنند. 

وی به حوادث اخیر اشاره کرده و ادامه می‌دهد: دشمن و شبکه های رسانه‌ای معاند همه مردم ایران ببینند در حالی که درصد کمی با تحریک رسانه‌های معاند یا هر دلیلی دیگر به یکسری کارها دست زدند اما غالب مردم ایران با وجود مشکلات همچنان به اصل انقلاب پایبند هستند، با وجود اختلاف‌نظرهایی که شاید در کارکردهای مسئولین داشته باشند.

به گفته او، مسئولین هم این حضور را ببینند که مردم همیشه پای اصل نظام هستند و برای رفع مشکلات آنها اقدام کنند. البته مشکلات اقتصادی نه تنها برای ایران که برای همه دنیا وجود دارد و این‌ها طبیعی است. تا زمانی که ما می‌خواهیم روی پای خود بایستیم و مستقل باشیم، تحریم می‌شویم.

خانم اسماعیلی نیز با بیان این‌که فقط برای گفتن «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی حضور یافته، ادامه می‌دهد: مردم نظام و انقلاب را دوست دارند لذا مسئولین نیز در رفع مشکلات اقتصادی به مردم کمک کنند. همانظور که مردم پای نظام هستند و برای آن شهید دادند، مسئولین بیشتر به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشد. حضور مردم مثل هر سال خوب و عالی است.

حضور مردم مسئولیت مسئولین را دوچندان می‌کند

معاون وزیر راه‌وشهرسازی نیز که در جمع راهپیمایان رفسنجانی بود، در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیام روشن انقلاب به فرموده رهبر معظم انقلاب پیام وحدت، همدلی و اقتدار است. این انقلاب به لطف خدا با اقتدار پیش می‌رود و قله‌های موفقیت را یگی پس از دیگری فتح می‌کند.

محمد محمدی افزود: حضور مردم به لطف الهی و ایثار مردم نجیب مثل همیشه پررنگ و پرشور است و مسئولیت مسئولین را دوچندان می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس نیز با بیان این‌که پیام امروز اتحاد و همبستگی و همدلی بین ملت و دولت ایران و امید و نشاط و شادابی برای آینده است، در گفتگو با فت فتو افزود: امروز تماشایی‌ترین و زیباترین راهپیمایی انقلاب را دیدیم و رسانه ها نشان خواهد داد که چگونه مردم پای انقلاب ایستاده اند.

معاون فرماندار رفسنجان نیز در گفتگو با فت فتو می‌گوید: مقام معظم رهبری امسال اعلام کردند که ۲۲ بهمن مظهر اتحاد ملی است و این حضور نیز نشان‌دهنده اقتدار ملی است و به همین دلیل جمعیت قابل توجه و باشکوهی که شرکت کرده نشان دهنده پیروی از رهبری در تمام امور است.

محمدرضا رحمانی ادامه می‌دهد: وقتی مردم اینگونه در صحنه هستند مسئولین هم باید وقت و انرژی بیشتری بگدارند برای مردمی که قدرشناس هستند و پای کار باشند تا مشکلات مردم را بهتر از قبل حل کنند.

رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان نیز به فت فتو می‌گوید: مسئولین قدر مردم را بدانند که با وجود همه مشکلات پای نظام ایستاده‌اند و در خدمت‌رسانی نباید کوچک‌ترین کوتاهی را داشته باشند. دشمنان نیز ببینید این خروش ملت و اتحاد آحاد امت را و دست از توطئه علیه ملت بردارند چرا که این اتحاد ناگسستنی است.

انتهای پیام




زمستان رفسنجان بهار شد/ ۲۲ بهمن تماشاییِ دیار فاتحان اروند

منبع: ایـسنا
? زمستان رفسنجان بهار شد/ ۲۲ بهمن تماشاییِ دیار فاتحان اروند