زغالسنگ کرمان می تواند رکورد تولید زغال را بزند

کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت معادن زغالسنگ استان کرمان، این شرکت می‌تواند رکورد تولید زغال را بزند. به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح شنبه در جلسه شورای معادن استان کرمان، اظهار کرد: ضرورت دارد روند فعالیت معادن زغالسنگ استان آسیب شناسی شود. وی تاکید […]

کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت معادن زغالسنگ استان کرمان، این شرکت می‌تواند رکورد تولید زغال را بزند.

به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح شنبه در جلسه شورای معادن استان کرمان، اظهار کرد: ضرورت دارد روند فعالیت معادن زغالسنگ استان آسیب شناسی شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه برخی واحدهای فولادی با مشکل گاز روبرو هستند، سهم میزان مصرف گاز استان افزایش داده شده است.

پورابراهیمی همچنین با اشاره به اینکه بایستی وضعیت اشتغال و تولید معادن تعیین و تصمیم‌های لازم اتخاذ شود، گفت: در این میان باید به معادن زغالسنگ نگاه ویژه ای داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت معادن زغالسنگ استان کرمان، این شرکت می‌تواند رکورد تولید زغال را جا به جا کند.

وی بیان کرد: شرکت‌های فولادی به دلیل عدم وجود زغال، کمتر از ظرفیت کار می‌کنند و این وضعیت برای استانی که ظرفیت زغال خوبی دارد مطلوب نیست، به همین جهت باید آسیب شناسی لازم را در این زمینه انجام دهیم.

پورابراهیمی در پایان یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پیگیری‌های لازم جهت واریز همه سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن را انجام دهد.

کد خبر ۵۹۶۱۵۲۲




زغالسنگ کرمان می تواند رکورد تولید زغال را بزند

منبع: مــهر
? زغالسنگ کرمان می تواند رکورد تولید زغال را بزند