زاهدی: موافق استیضاح وزیر صمت نیستم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در این برهه از زمان استیضاح فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را مصلحت نمی‌دانم و حتماً کمک خواهیم کرد وی ابقا شود. محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در گفت‌وگو با فت فتو اظهار داشت: علی‌رغم گلایه‌ا‌ی که نسبت به برخی سوءمدیریت‌ها و […]


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در این برهه از زمان استیضاح فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را مصلحت نمی‌دانم و حتماً کمک خواهیم کرد وی ابقا شود.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در گفت‌وگو با فت فتو اظهار داشت: علی‌رغم گلایه‌ا‌ی که نسبت به برخی سوءمدیریت‌ها و عدم مبارزه با فساد در سیستم معادن استان وجود دارد، اما استیضاح وزیر صمت در این برهه از زمان را مصلحت نمی‌دانم و در راستای حمایت از دولت، موافق استیضاح فاطمی‌امین نیستم.

وی با بیان اینکه وزیر صمت مدیری جهادی و متخصص بوده و در  سیاست‌گذاری حوزه معدن و صنعت اشراف کامل دارد و مسلط است، تصریح کرد: ان‌شاءالله وی بازنگری در انتخاب مدیران صنعتی را داشته باشد که بتوانند بار سنگین اجرا را به‌خوبی انجام دهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین حتما کمک خواهیم کرد که آقای وزیر ابقا شود و با تجربیات و شناختی که در چند وقت اخیر از این وزارتخانه به‌دست آورده است، اقدامات لازم را در جهت منافع ملی و منطقه‌ای در مسیر خدمت به‌کار گیرد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





زاهدی: موافق استیضاح وزیر صمت نیستم

منبع: فــارس
? زاهدی: موافق استیضاح وزیر صمت نیستم