رییس کل دادگستری استان کرمان: ورودی به زندان کهنوج ۱۳ درصد کاهش یافته است

جیرفت- فت فتو- رییس کل دادگستری استان کرمان وضعیت زندان های استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت :ورودی به زندان کهنوج امسال ۱۳ درصد کاهش یافته است. به گزارش فت فتو  از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی عصر سه شنبه در بازدید از زندان شهرستان کهنوج اظهار داشت: طی چند ماه […]

جیرفت- فت فتو- رییس کل دادگستری استان کرمان وضعیت زندان های استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت :ورودی به زندان کهنوج امسال ۱۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش فت فتو  از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی عصر سه شنبه در بازدید از زندان شهرستان کهنوج اظهار داشت: طی چند ماه گذشته با استفاده از ظرفیت روحانیون، سران طوایف، متنفذین، ریش سفیدان، صلح یاران شوراهای حل اختلاف و همچنین رضایت اولیای دم،۲ محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافتند.
وی افزود: ۵۰ درصد زندانیان شهرستان کهنوج را جرائم مواد مخدر تشکیل می دهند و جرم سرقت با ۲۱ درصد در جایگاه دوم قرار دارد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بر ضرورت استفاده از مجازات های جایگزین حبس تاکید کرد و گفت: وضعیت زندان های استان مطلوب ارزیابی می شود.

وی با بیان اینکه زندان جای مجرمین حرفه ای و خطرناکی است که امنیت اجتماعی، روحی و روانی مردم را بر هم می زنند، ادامه داد: در جرائم سبک حتی المقدور از ورود افراد به زندان باید جلوگیری شود.

حجت الاسلام حمیدی با جمعی از معاونین دادگستری از زندان شهرستان کهنوج بازدید کردند و در دیدار چهره به چهره با مددجویان این زندان از نزدیک به مشکلات قضایی آنان رسیدگی شد.
 




رییس کل دادگستری استان کرمان: ورودی به زندان کهنوج ۱۳ درصد کاهش یافته است

منبع: ایرنـا
? رییس کل دادگستری استان کرمان: ورودی به زندان کهنوج ۱۳ درصد کاهش یافته است