رییس مجمع بسیجیان کرمان: بسیج راه حل تایید شده برای حل مشکلات جامعه دارد

کرمان – فت فتو – رییس مجمع بسیجیان استان کرمان گفت: این مجمع محلی برای حضور همه افراد صاحب نظر و ایده است که دلشان برای نظام می سوزد و می خواهند برای حل مسائل جامعه کمک کنند و راه حل‌هایی تایید شده برای مشکلات دارند. به گزارش خبرنگار فت فتو، سعید کاظمی روز شنبه […]

کرمان – فت فتو – رییس مجمع بسیجیان استان کرمان گفت: این مجمع محلی برای حضور همه افراد صاحب نظر و ایده است که دلشان برای نظام می سوزد و می خواهند برای حل مسائل جامعه کمک کنند و راه حل‌هایی تایید شده برای مشکلات دارند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، سعید کاظمی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول یک سال و نیم اخیر ظرفیت های خوبی در مجمع بسیجیان استان کرمان فراهم شده است تاکید کرد: انتظار می رود مسئولان از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند زیرا کسی از خارج کشور برای حل مسائل نمی آید، بلکه آنها دنبال مساله سازی هستند.

وی ادامه داد: در همین رابط ۲۳ مجمع بسیج در شهرستان های استان کرمان با ۶ کارگروه تخصصی و ۱۳ عضو  فعالیت دارند و در مرکز استان کرمان هفت کارگروه وجود دارد که اغلب از اساتید دانا و باتجربه هستند.

رییس مجمع بسیجیان استان کرمان تصریح کرد: برخی طرح های آماده شده در این مجمع به بودجه و اعتبار نیاز ندارد، بلکه فقط تغییر نگرش توسط مدیر برای اجرا نیاز دارد.

وی بیان کرد: کارگروه های ۶ گانه مجامع شهرستانی مسائلی که جامعه به آن مبتلا هستند را دنبال و بررسی می کند، به طور مثال مهمترین موارد مطرح در کارگروه فرهنگی طلاق و اعتیاد و معضلات اجتماعی است و در کارگروه اقتصادی ایجاد اشتغال و فعال کردن اشتغال های خرد بیشتر مورد توجه قرار دارد.

کاظمی با بیان اینکه در کارگروه زن و خانواده بحث حجاب یکی از مباحث اصلی است ادامه داد: در کارگروه سلامت و محیط زیست نیز موضوع جوانی جمعیت مد نظر است تا قوانین و مقررات بالادستی که عمل نشده است و توسط مسئولان ابلاغ شود تا موضوع افزایش جمعیت به صورت جدی در کشور مطرح باشد.

وی اظهار داشت: بسیج تکیه گاه نظام است و همواره در بحران ها در میدان بوده و همیشه آماده است تا فرامین را به خوبی اجرا و مشکلات را حل می کند و نقش بسیجیان در دوران کرونا، دفاع مقدس، واکسیناسیون فلج اطفال و غیره مهر صحتی بر این ادعا است.

رییس مجمع بسیجیان استان کرمان با اشاره به وقایع و اغتشاشات اخیر گفت: بسیجیان با دست خالی برای کمک برای ایجاد نظم و انضباط در جامعه آمده بودند که برخی از آنها  مظلومانه به شهادت رسیدند.




رییس مجمع بسیجیان کرمان: بسیج راه حل تایید شده برای حل مشکلات جامعه دارد

منبع: ایرنـا
? رییس مجمع بسیجیان کرمان: بسیج راه حل تایید شده برای حل مشکلات جامعه دارد