رییس‌جمهور جیرفت را به مقصد پایتخت ترک کرد

کرمان – فت فتو – رییس جمهور که ظهر امروز برای بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب کرمان وارد این استان شده بود، دقایقی قبل جیرفت را به مقصد پایتخت ترک کرد. به گزارش فت فتو، آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز جمعه در سفری از پیش تعیین نشده به منظور بررسی بیشتر مناطق سیل زده […]

کرمانفت فتو – رییس جمهور که ظهر امروز برای بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب کرمان وارد این استان شده بود، دقایقی قبل جیرفت را به مقصد پایتخت ترک کرد.

به گزارش فت فتو، آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز جمعه در سفری از پیش تعیین نشده به منظور بررسی بیشتر مناطق سیل زده جنوب کرمان وارد شهرستان جیرفت شد.

استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، فرمانده انتظامی کرمان و جمعی از مسولان استانی و شهرستان جیرفت رییس جمهور را بدرقه کردند.

وی در بدو ورود به جیرفت از مناطق سیل زده جنوب کرمان بازدید و با مردم دیدار و گفت و گو کرد.

رییس جمهور که بامداد امروز در پایان سفر ۲ روزه خود به روسیه و بدو ورود به فرودگاه مهرآباد تهران، ضمن برقراری تماس تلفنی با استاندار کرمان آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب و شرق این استان را جویا شده بود به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده این منطقه وارد جیرفت شد.

به گزارش فت فتو، سیلاب که هفته گذشته خسارت های زیادی در جنوب استان کرمان ایجاد کرده بود طی چند روز گذشته نیز خسارت های دیگری در این مناطق و نیز شرق استان کرمان به بار آورده است.




رییس‌جمهور جیرفت را به مقصد پایتخت ترک کرد

منبع: ایرنـا
? رییس‌جمهور جیرفت را به مقصد پایتخت ترک کرد