رییس‌کل دادگستری کرمان: اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی در اختیار مردم قرار گیرد

کرمان – فت فتو – رییس‌کل دادگستری کرمان گفت: رصد خواهیم کرد که اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی این استان شناسایی شده و در قالب سیاست‌های دولت در اختیار مردم قرار گیرد و حمایت می‌کنیم که این طرح با قدرت و قوت در شمال و جنوب کرمان اجرایی شود. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به […]

کرمان – فت فتو – رییس‌کل دادگستری کرمان گفت: رصد خواهیم کرد که اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی این استان شناسایی شده و در قالب سیاست‌های دولت در اختیار مردم قرار گیرد و حمایت می‌کنیم که این طرح با قدرت و قوت در شمال و جنوب کرمان اجرایی شود.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه اراضی دولتی، درباره زمین‌های مازاد بر نیاز سازمان‌ها و ادارات قانون تعیین تکلیف کرده و رییس جمهور و مسئولان درصدد هستند که این زمین‌ها را در قالب طرح‌های ساخت مسکن در اختیار مردم قرار دهند و هماهنگی‌های لازم در سطح ملی نیز انجام و مقرر شده که دستگاه قضایی از اجرای این طرح حمایت کند.

وی ادامه داد: همچنین برخی اراضی برای اجرای طرح هایی در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار گرفته و علیرغم گذشت زمان، به کار گرفته نشده که حتما پیگیری می کنیم که این اراضی به بیت‌المال اعاده شده و برای اجرای طرح‌های جدید در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار گیرد.

رییس‌کل دادگستری کرمان گفت: ترک فعل‌ها به هیچ وجه قابل اغماض نیست و مدیری که مسئولیتی دارد باید وظیفه خود را به خوبی بشناسد و اجرا کند و در غیراینصورت بر مبنای گزارش سازمان‌های نظارتی با این افراد برخورد خواهد شد.

وی به سفر سه روزه خود به جنوب استان کرمان نیز اشاره و بیان کرد: بررسی مشکلات حقوقی و قضایی و کاستی‌ها و مشکلات موجود در حوزه دستگاه قضایی شهرستان جیرفت از جمله اهداف این سفر است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی خاطرنشان کرد: اَشنایی با ظرفیت شهرستان‌ها، بررسی مشکلات شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف که موجب بروز مشکلاتی برای مردم می‌شود، جلسات هماهنگی و تعاملی با مسئولان شهرستان‌ها، بازدید از زندان‌ها و نشست با همکاران اداری و قضایی از دیگر اهداف این سفر است.

دادگاه اسماعیلیه جیرفت ظرف ۶ ماه آینده به بهره برداری می رسد 

همچنین رییس‌کل دادگستری استان کرمان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی، رییس دادگستری، دادستان جیرفت و جمعی از مسئولان محلی از روند احداث ساختمان دادگاه اسماعیلیه بازدید کردند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان از بهره‌برداری و افتتاح ساختمان دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه (بلوک) جیرفت ظرف ۶ ماه آینده خبر داد.

محمدحسین زاده کافی افزود: ساختمان دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه (بلوک) جیرفت در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع و با ۳۵۰ مترمربع زیربنا در حال احداث است.

وی بیان کرد: اجرای این پروژه از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان بوده که با تکمیل و احداث آن نزدیک به ۵۰ هزار نفر از مردم این منطقه از خدمات قضایی بهره‌مند خواهند شد.




رییس‌کل دادگستری کرمان: اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی در اختیار مردم قرار گیرد

منبع: ایرنـا
? رییس‌کل دادگستری کرمان: اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی در اختیار مردم قرار گیرد