رکوردشکنی فوتی‌های کرونا در کرمان/دو کودک ۳ ساله و ۱۰ ماهه در بین فوتی‌ها

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمان جان خود را از دست دادند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمان جان خود را از دست دادند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان را ۸۵۱ مورد برشمرد که به تفکیک در کرمان ۴۷۹ نفر، رفسنجان ۴۳ نفر، جیرفت ۱۳۳ نفر، بم ۷۷ نفر و سیرجان ۱۱۹ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۷۰ هزار و ۶۴ مورد و  موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۱۷۶ مورد برشمرد.

وی  تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را  ۳۱ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان را ۴ هزار و ۳۹۴ مورد عنوان کرد.

شفیعی تصریح کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان ۷۴۲ هزار و ۱۶۱ دز و نوبت دوم ۳۸۲ هزار و ۳۵۱ دز است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

 

 





رکوردشکنی فوتی‌های کرونا در کرمان/دو کودک ۳ ساله و ۱۰ ماهه در بین فوتی‌ها

منبع:فــارس
? رکوردشکنی فوتی‌های کرونا در کرمان/دو کودک ۳ ساله و ۱۰ ماهه در بین فوتی‌ها